Ga naar inhoud


Windows 10 Spring Creators Update


Gast catw

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers;

 

Microsoft maakt bekend dat de Windows 10 Spring Creators Update vanaf aanstaande maandag (30-04-2018) te downloaden is. De update komt iets later uit dan verwacht, omdat een eerdere uitrol voor problemen zorgde.

 

 

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier zet ik hem ook uit omdat er geruchten gaan dat de grove fout niet voledig opgelost is en je dus nog steeds het risico loopt dat je settings app crashed en dan kun je vrijwel niets meer aanvangen met je systeem. Microsoft brengt de boel ook veels te gehaast uit allemaal terwijl velen niet op die nieuwe veranderingen zitten te wachten. En 2 Creator updates per jaar vind ik ook overkill. Doe maar gewoon 1 "goede".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kom maar op met die updates. Tot nog toe 1x een dingetje gehad met mijn profiel op al mijn apparaten, dus dat zal ook nu wel los lopen. En anders terug naar de backup.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei wiz:

Kom maar op met die updates. Tot nog toe 1x een dingetje gehad met mijn profiel op al mijn apparaten, dus dat zal ook nu wel los lopen. En anders terug naar de backup.

Elke Creators update verknalt mijn GFX, dan mag ik heel mijn GFX en Mainboard drivers gaan uninstallen om daarna weer de juiste "recente" drivers te installeren, Microsoft gooit keer op keer hele oude AMD drivers op mijn laptop die allang niet meer voldoen. Het rare is dat die oude drivers over de nieuwe drivers heen geinstalleerd worden bij de Creators update, daar moet je toch op checken lijkt me.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Don't hold your breath... Volgens agconnect.nl 

 

"Microsoft heeft vanaf vandaag weer een nieuwe feature update voor Windows 10 beschikbaar. Het bedrijf begint met de installatie bij een beperkt aantal klanten. Vanaf 8 mei start het bedrijf met de gefaseerde automatische distributie."

 

Toch pas 8 mei? Vandaag voor beperkt aantal klanten om zo toch vandaag te kunnen uitbrengen, die april update, op de laatste dag van april?

 

https://www.agconnect.nl/artikel/windows-10-april-2018-update-nu-te-downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar het is toch ook heel logisch dat de 10 april versie uitkomt op 30 april terwijl het 8 mei pas echt los gaat? :P

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, niet te vroeg juichen is ook wel zo verstandig. Toevallig werd ook pas op 7 mei 1945 de totale overgave ondertekend door de duitsers. Dus 8 mei 1945 waren we pas echt bevrijd.

 

Zal de Windows april update ons ook bevrijding brengen op 8 mei? Of worden er weer AMD videodrivers doorzeefd en treffen we een rouwende Penthe aan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melchiorskystar:

Ja, niet te vroeg juichen is ook wel zo verstandig. Toevallig werd ook pas op 7 mei 1945 de totale overgave ondertekend door de duitsers. Dus 8 mei 1945 waren we pas echt bevrijd.

 

Zal de Windows april update ons ook bevrijding brengen op 8 mei? Of worden er weer AMD videodrivers doorzeefd en treffen we een rouwende Penthe aan?

 

Laat mij er A.U.B. buiten ja.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei xbmc:

laten we het alsjeblieft gezellig op deze forum en geen oorlog geschiedenis erop zetten.

 

dank je wel

 

Lijkt me helemaal geen kwaad kunnen zo rond 4 mei.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...