Ga naar inhoud


Foutbericht Youtube: signature instruction failed


Loek3000

Aanbevolen berichten

Ik heb de youtube plugin al maanden in gebruik en deed het altijd prima, maar sinds een paar dagen krijg ik deze melding in de screenshot

 

Ik heb opnieuw ingelogd, plugin verwijderd en opnieuw geinstalleerd en enigma2 meerdere malen opnieuw opgestart... Ik blijf de melding krijgen.

 

Weet iemand een oplossing hiervoor?

image.png

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb OpenPLi...

 

goed idee via iptv youtube te raadplegen, ga ik ook eens proberen :)

 

added: via iptv geprobeerd, maar daar kan ik niet 'inloggen' zodat gekozen content erop te zien valt, en het zoeken vind ik ook een gedoe met het uitgebreide toetsenbord 

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zaken horen op een MediaPlayer thuis en *niet* op een STB. Uiteraard persoonlijke mening maar het lijkt wel of een STB tegenwoordig maar alles moet slikken terwijl die gewoon ontwikkeld is om TV mee te kijken..

 

Die online media veranderd (expres???) continue waardoor de ontwikkelaar(s) deze continue moeten aanpassen. Veel hobbyisten hebben daar de tijd niet voor (of geen zin meer) en geven er terecht de brui aan.

 

Wat dit aangaat winnen de content aanbieders steeds vaker (en sneller)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad jouw mening. Maar alles wat er extra op gedaan kan worden is dus ook mede ontwikkeld door image bouwers van OpenATV o.a. steeds meer kan, steeds meer is gewenst, steeds sneller worden de ontvangers, dus waarom niet, het is niet zo dat ik verwacht dat het werkt, het is gewoon een leuk extraatje en zou willen dat het daarop werkt zonder daarvoor een mediaplayer te moeten kopen als de ontvanger dit ook prima kan, het zijn de softwareontwikkelaars die extra's toevoegen en dat zal ik altijd toejuichen.

 

Youtube is tegenwoordig ook tv kijken 😛

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die "wensen" zijn gewoon verkapte "eisen" van de gebruikers en wordt als pressiemiddel gebruikt om hun image te promoten. Als de ene imagebakker het kan, moet de andere het ook.. Dat zie je met name bij de bekende imagebakkers als OpenPli en OpenATV en NewNigma. Ik ervaar alleen maar meer instabiliteit en problemen. Zelf gebruik ik een kale DreamOS 2.5 met alleen de softcam en op de VU+ een kale VTi met ook weer alleen de softcam. Geen fancy skins, plugins of wat ook. En dat werkt gewoon prima....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je wel, maar ik heb het er graag op en daar doe ik dan wel enige moeite voor, net als alle andere in een andere topic die youtube links willen hebben in hun lijst, webcam iptv etc, gewoon omdat het leuk is, het puur hobby, wat kan, is wenselijk, wat de ontwerpers onderling voelen, voel ik niet en daar ga ik ook niet over, ik eis niets, volgens mij doen sommige ontwerpers het ook vrijwillig, maar dat is een aanname.

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwste versie gevonden : enigma2-plugin-extensions-youtube_h1+git368+b6871b4-r0.0_all.ipk (de oude was git 365)

 

deze werkt weer met alle clips etc.

 

bedankt voor het meedenken, en als je nog een link heb naar mytube, heel fijn :)

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...