Ga naar inhoud


youtube en apple tv3 problemen update? of wat?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

zijn er nog mensen die een apple tv3 gebruiken, voor het afspelen van youtube clips?

Meestal maak ik op de computer een lijst of meerdere, maar meestal later bekijken.

Bij apple tv, op de youtube app, als je ingelogd bent, kan je naar mijn youtube, en vervolgens naar later bekijken. Daar kon je kiezen alles afspelen, schuffle, of naar het lied gaan en de lijst verder afspelen.

Maar vanavond, staan alle clips van later bekijken naast elkaar, en kan je ze niet meer automatisch na elkaar afspelen. heb dan kijkgeschiedenis,cookies en al verwijder, opnieuw ingelogd, maar deze werkt in totaal niet meer, als ik naar mijn youtube ga, krijg ik het hoofdscherm van apple, en bemerk ik, dat er gelijk een korte disconnect is van het net.

Zijn er nog mensen, die een probleem daarmee hebben?

Of is het weer zo, dat ze die app veranderd hebben?

Veel makers zijn daar een key in, en telkens je een app goed kent, gaan ze die volledig gaan veranderen, en updaten, waardoor je steeds en steeds moet herbeginnen.

Voor kinderen,tieners en pubers, geen problemen, maar voor een net geen 42 jarige, zijn die ganse dagen wijzigingen toch wel zwaar doorwegend, telkens als je iets kent, hop een wijziging. Mijn broer klaagt daar ook vele keren over.

Dan denk ik altijd met heimwee terug naar de jaren 80, waar iets was van aankoop tot containerpark dezelfde bediening was.

Maar nu, leuk is heel anders  :mad:  :(  :angry:  :mad: !!

Toen mijn ouders 60 waren, melden die, dat ze blij waren al die nieuwe technologie niet te moeten gebruiken, omdat ze er niet meer in mee konden. Nu zou je dit al als bijna 42 jarige moeten zeggen  :angry:  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik airplay gewoon.  Youtube filmpje zoeken op de iPad of iPhone en hup airplay. Veeeeeel gebruikers vriendelijker

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar de youtube app, doet vanavond dwaas, hij vliegt eruit, en zie het hoofdscherm. oftewel is er een probleem bij youtube, apple of zoiets.

Anders even contact opnemen met een apple store van waar die komt.

Kun je een apple tv in fabrieksmodus zetten? zijn daar secret code's of zoiets?

Zal vanavond noodgedwongen mijn google chrome moeten gebruiken, maar het forum hier doet ook meer en meer dwaas.

Maar 11 bedrade toestellen, mogen toch geen probleem zijn?

Maar ik weet, dat mijn ip cam uit singapore soms wel eens gek durft doen, zal die eens uitzetten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je allemaal uitspookt maar het lijkt erop dat er niets lekker werkt bij je. Je moet jezelf eens afvragen of je niet te veel aan het "experimenteren" bent.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem blijft aanhouden gooi de youtube app er dan eens af en installeer hem opnieuw.

 

btw, ik ben de 42 al een tijdje voorbij en ik ben blij met de ontwikkelingen in de technologie.

Het maakt het leven steeds makkelijker.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die oudere jongeren van 42 van tegenwoordig....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contact met een apple store vertelde me, de apple tv te koppelen aan itunes en herstellen te kiezen.

Die gaf toe, dat door omstandigheden, zaken kunnen foutlopen. Dus vanavond eens proberen.

Aangezien hij in garantie is, mag ik er mee naar de store en zulllen zij of verder op deze herstellen.

Expirimenteren kan. Wie heeft er bij zijn huis 11 bedrade toestellen aangesloten aan een modem?

Na de router staan nog 2 switches, een van 8 poorten en een van 5.

Ik weet niet of dit voor storingen kan zorgen, maar ik ontdekte vandaag dat een hoofdkabel tussen aardlek schakelaar en de zekeringen niet vast gemonteerd was. Ik heb dit deskundig hersteld, en zal zien. Maar ik nam geen verbruik van deze draad.

Het is een 3X220V schakelbord, en mijn toestellen ( kamer) ging aan deze die nog vast zaten.

Maar intussen hersteld, en minder kans op brand en breuken. Dit terzijde.

En voor de ongelovigen, ja, hier in belgie west vlaanderen heb je nog schakelborden van 3X220V.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die gereset, ging niet via itune's, maar op apparaat zelf, geeft nu geen foutmelding of rare kuren.

Echter later bekijken, gaat niet meer na elkaar, misschien heeft youtube, apple tv, apple of iemand anders, dit gewijzigd.

Ik heb nu via de pc, dit later bekijken, naar een afspeellijst gebracht, en test het nu zo.

Als dit werkt, is dit wel iets lastiger, maar toch beter dan niks.

Zou iemand kunnen bevestigen, dat later bekijken op youtube met een apple tv3 ook anders is?

Dan weet ik, dat mijn apple tv, geen kuren heeft, maar een algemene wijziging is, en hoef ik niet ter controle naar de winkel.

Alvast bedankt op voorhand.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...