Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
michaelangelo

Beste android tv box van dit moment

Aanbevolen berichten

Ik bezit een Mxq Pro box, maar merk dat die af en toe traag reageert met openen van apps. Zijn er op dit moment boxen bij die wat sneller zijn of zijn ze allemaal even snel?

aangepast door michaelangelo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou toch echt eens gaan kijken naar de Xiaomi Mi Box 3 Kost niet zo heel erg veel en kan enorm veel en is snel genoeg. Er is in deze tijd niet zoiets meer als een beste box. Zodra dat ding uit is heb je week erop al weer een betere op de markt. Dus lagere kosten voor de box en een eerdere aanschaf van een opvolgende houd het betaalbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het gaat ook om ondersteuning van de fabriek, bijvoorbeeld netflix, op de goedkope android kastjes werkt het wel, alleen is het vaak niet met de afstandbediening knoppen te bedienen, dan heb je al een soort van muis nodig.

Dat is bij de nvidia shield  dus niet, daar kun je alles met de standaard afstandbediening.

Goedkopere andriod kastjes krijgen, als je geluk hebt, een paar keer een systeem update, en daarna mag je het zelf uitzoeken.

Daarom is het mij al waard om een duurdere aan te schaffen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei alias haha:

de goedkope android kastjes werkt het wel, alleen is het vaak niet met de afstandbediening knoppen te bedienen, dan heb je al een soort van muis nodig.

Er zijn van die kleine draagbare toetsenbordjes beschikbaar met touch pad.

Dit werkt prima op die "goedkope "bakjes.

Dat Netflix niet goed werkt klopt meestal wel.

Zeker na een update omdat Netflix niet toestaat dat de app kan gïnstaleerd worden op die kastjes.

Bij de playstore zal je de app ook niet zien verschijnen .

Maar ook daar zijn weer oplossingen voor :)

mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden zei alias haha:

Goedkopere andriod kastjes krijgen, als je geluk hebt, een paar keer een systeem update, en daarna mag je het zelf uitzoeken.

Daar staat tegenover dat ik nog nooit behoefte aan een systeemupdate heb gehad. Als het werkt dan werkt het.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Door de jaren heen heb ik er een hoop getest, incl. De Mi Box 3 en de shield 2015 blijft voor mij de nr 1! ( zelfs boven de shield 2017, vanwege de afstandsbediening.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb er ook een bij mijn ouders neer gezet, met de black friday waren ze erg goedkoop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan je met de Shield ook voice commandos in de remote geven net zoals met de Mi Box 3 en daarmee vragen stellen via het internet en ook apps ect starten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Mi Box 3 International heeft Android TV er op, waar ook de Android TV app store bij zit die lang niet zo compleet is als de Google Play App store op normale Android versies zoals op een telefoon zitten of op Chinese modelen (Amazon Prime Video mist bijvoorbeeld voor Android TV, is wel te sideloaden als je de Philips Android TV APK van die app weet te vinden bijvoorbeeld). Mi Box 3 is wel eind vorig jaar naar Android TV 8 bijgewerkt komende van Android TV 6, dus kan weer wat jaartjes mee. Voice bediening werkt goed op de afstandbediening. Sommige oudere TV's hebben problemen met het signaal van de Mi Box.

Als het puur om Netflix/Kodi/Amazon Prime Video gaat is de Amazon FireTV 4K ook een goed alternatief, wel letten op een model wat naar Nederland stuurt (Amazon ondersteunt bepaalde functies niet in Nederland en verscheept daarom alleen de basic modellen naar Nederland, wat dezelfde hardware is maar minder overhead in de image bevat).

Nvidia Shield wordt overal geroepen als beste, en is dat denk ik ook, behalve qua prijs, dus daarom is de vraag of het puur Netflix/Kodi is of meer wat je er op doet of het de meerprijs waard is voor jou.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb bovenstaande reacties gelezen over de Nvidia Shield, er staat echter niets over de ervaringen met gebruik via Apple producten, heeft iemand hier ervaring mee ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen