Ga naar inhoud


Beste android tv box van dit moment


Aanbevolen berichten

Ik bezit een Mxq Pro box, maar merk dat die af en toe traag reageert met openen van apps. Zijn er op dit moment boxen bij die wat sneller zijn of zijn ze allemaal even snel?

aangepast door michaelangelo

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Ik zou toch echt eens gaan kijken naar de Xiaomi Mi Box 3 Kost niet zo heel erg veel en kan enorm veel en is snel genoeg. Er is in deze tijd niet zoiets meer als een beste box. Zodra dat ding uit is heb je week erop al weer een betere op de markt. Dus lagere kosten voor de box en een eerdere aanschaf van een opvolgende houd het betaalbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat ook om ondersteuning van de fabriek, bijvoorbeeld netflix, op de goedkope android kastjes werkt het wel, alleen is het vaak niet met de afstandbediening knoppen te bedienen, dan heb je al een soort van muis nodig.

Dat is bij de nvidia shield  dus niet, daar kun je alles met de standaard afstandbediening.

Goedkopere andriod kastjes krijgen, als je geluk hebt, een paar keer een systeem update, en daarna mag je het zelf uitzoeken.

Daarom is het mij al waard om een duurdere aan te schaffen.

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei alias haha:

de goedkope android kastjes werkt het wel, alleen is het vaak niet met de afstandbediening knoppen te bedienen, dan heb je al een soort van muis nodig.

Er zijn van die kleine draagbare toetsenbordjes beschikbaar met touch pad.

Dit werkt prima op die "goedkope "bakjes.

 

Dat Netflix niet goed werkt klopt meestal wel.

Zeker na een update omdat Netflix niet toestaat dat de app kan gïnstaleerd worden op die kastjes.

Bij de playstore zal je de app ook niet zien verschijnen .

Maar ook daar zijn weer oplossingen voor :)

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei alias haha:

Goedkopere andriod kastjes krijgen, als je geluk hebt, een paar keer een systeem update, en daarna mag je het zelf uitzoeken.

 

Daar staat tegenover dat ik nog nooit behoefte aan een systeemupdate heb gehad. Als het werkt dan werkt het.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Door de jaren heen heb ik er een hoop getest, incl. De Mi Box 3 en de shield 2015 blijft voor mij de nr 1! ( zelfs boven de shield 2017, vanwege de afstandsbediening.)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook het shield 2017 model en heb nog nooit problemen gehad met de afstandsbediening

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Heb er ook een bij mijn ouders neer gezet, met de black friday waren ze erg goedkoop.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De Mi Box 3 International heeft Android TV er op, waar ook de Android TV app store bij zit die lang niet zo compleet is als de Google Play App store op normale Android versies zoals op een telefoon zitten of op Chinese modelen (Amazon Prime Video mist bijvoorbeeld voor Android TV, is wel te sideloaden als je de Philips Android TV APK van die app weet te vinden bijvoorbeeld). Mi Box 3 is wel eind vorig jaar naar Android TV 8 bijgewerkt komende van Android TV 6, dus kan weer wat jaartjes mee. Voice bediening werkt goed op de afstandbediening. Sommige oudere TV's hebben problemen met het signaal van de Mi Box.

 

Als het puur om Netflix/Kodi/Amazon Prime Video gaat is de Amazon FireTV 4K ook een goed alternatief, wel letten op een model wat naar Nederland stuurt (Amazon ondersteunt bepaalde functies niet in Nederland en verscheept daarom alleen de basic modellen naar Nederland, wat dezelfde hardware is maar minder overhead in de image bevat).

 

Nvidia Shield wordt overal geroepen als beste, en is dat denk ik ook, behalve qua prijs, dus daarom is de vraag of het puur Netflix/Kodi is of meer wat je er op doet of het de meerprijs waard is voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...