Ga naar inhoud


Beste android tv box van dit moment


Aanbevolen berichten

Tja, de Xiaomi Mi wordt in tests trouwens steeds met de Nvidia Shield vergeleken vanwege het feit dat beide Netflix in HD kunnen bieden.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Punt is enkel je kunt en mag ze niet vergelijken, dat is het zelfde als een Mini met een Mercedes vergelijken. De Mi Box doet voor het geld wat hij kost prima werk ik heb voor mijn box 40 euro betaald online, de Mi Box 3 was daar op dat moment afgeprijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
3 uren geleden, Penthe zei:

De Mi Box 3 voldoet aan al mijn eisen wordt dagelijks gebruikt en geen problemen "En staat in de huiskamer", waarom zou ik dan overbodig een dure Shield kopen? Uiteraard is de Shield beter maar daar is de prijs ook naar. Maar als ik nu weer moest kiezen is het weer de Mi Box, waarom? gewoonweg geen problemen en speelt alles af wat ik in bezit heb en alle Spaanse streaming apps werken er probleemloos op. De Canaal Digitaal app werkt er ook goed op maar die app bevat nog wat fouten. Verder heb ik nog altijd AndroidTV 8.1 erop staan want AndroidTV 9.0 heeft nog veels te veel problemen laten ze die eerst maar eens oplossen.

 

Daar gaat het niet om. Jij schreef dat de Shield hetzelfde is als een Mi Box 3 en dat je er alleen maar heel veel meer voor betaalde. Dat is dus niet het geval, het is op diverse fronten ook daadwerkelijk een beter en sneller apparaat.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan ben ik bang dat je niet goed opgelet hebt. Een Dacia is ook voor veel mensen voldoende. Dat wil echter niet zeggen dat het net zo'n goede auto is als bijvoorbeeld een Audi. Beide een auto, net als dat de aangehaalde mediaspelers beide op Android TV draaien en daar houdt de vergelijking dan ook op. ;)

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik mezelf wel degelijk van bewust maar Nederlanders zijn een opdringerig volkje waar alles altijd vaak 1 produkt als beste bestempelt wordt voorheen was dat de Dreambox nu de VU beiden apparaten doen net zoveel als die van mij je kunt er probleemloos TV mee kijken. Ook met goedkopere apparaten kun je prima uit de voeten. 

 

Zelfde met de auto ik rijd een Kangoo degelijk handig en kan er met alles mee overweg plus mijn honden, prima auto en geen enkel probleem ermee. Dat goed beter en best verhaal iets in mijn ogen nu echt nog iets voor jonge mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
9 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Met een VPN doet ie dat ook in't buitenland met NPO start

 

??   Ik woon in het buitenland.

E.e.a. werkt op mijn tablet, maar casten met chromecast gaat niet omdat die zijn eigen verbinding opbouwt zonder vpn.

Vandaar mijn vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even mijn vraag verduidelijken

npo start bevat vele streams. die gegeoblocked zijn; dus een vpn is voor mij nodig.

Ik kan op mijn tablet probleemloos met de npo start app en mijn vpn app deze streams bekijken.

Ik wil ze echter op mijn tv bekijken; en casten (chromecast) lukt niet want die bouwt zijn eigen verbinding zonder vpn op.

Een optie die ik nog niet heb uitgeprobeerd zou mirroring via chromecast vanuit mijn tablet kunnen zijn.

Ik vraag mij nu af of een Android TV box een optie is; ik lees dat apps die werken op smartphone of tablet niet zonder meer beschikbaar hoeven te zijn voor zo'n TV box of daarop hoeven te werken.

Dus mijn vraag: is er ervaring dat npo start beschikbaar is op zo'n box? Een vraag die ik zelf zal moeten oplossen is of mijn vpn provider app werkt op zo'n box, maar zoniet, dan moet ik een andere provider opzoeken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, boudeman said:

Functioneert op zo'n box de npo start app in combinatie met een vpn (vanwege geoblocking)?

Heb NPOStart op mijn Mibox en werkt zonder VPN met alles waar geen extra rechten op staan, zodra er wel rechten op staan moet je een VPN op je box zetten. Heb zelf nog nooit VPN bij NPOStart nodig gehad aangezien ik enkel puur Nederlandse produkties heb gekeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe 

Heb zelf nog nooit VPN bij NPOStart nodig gehad aangezien ik enkel puur Nederlandse produkties heb gekeken.

 

Een puur nederlandse (en uitstekende) documentaire als: Krabbé Zoekt Chagall is zonder vpn niet te bekijken; gelukkig heb ik deze serie via de satelliet opgenomen.

Maar goed om te weten dat npo start werkt op jouw box.

 

aangepast door boudeman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...