Ga naar inhoud


Kink FM komt terug


Satneef

Aanbevolen berichten

Volgens RadioNL komt Kink FM vanaf 1 Februari terug als intenetstation.

Staat ook op hun website.

Wel wordt de naam veranderdt naar Kink.

Mogelijk wordt de muziek nu alternatieve pop.

Webite Kink

Kink.jpg

aangepast door Satneef
  • Like 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik lees op de website mediamagazine.nl dat ze ook bezig zijn met een plekje via DAB+.

Zodra dat rond is, maken ze het bekend, aldus directeur Jan Hoogesteijn.

 

Kijk, dat is nu leuk nieuws!

 

Overigens zijn ze ook bezig met Ziggo en KPN, maar dat is voor mij persoonlijk niet zo boeiend.   

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Vanaf 1 februari 2019 landelijk te horen via Kanaal 11 C.

Is vandaag bekend gemaakt door Michiel Veenstra.

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De testuitzendingen zijn begonnen,via DAB+ (kanaal 11c) en een stream op de website:

#SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:https%3a//20073.live.streamtheworld.com/KINKAAC.aac:Kink
#DESCRIPTION Kink

Of Kink ook bij een provider te horen zal zijn is niet bekend

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top🤙, gevonden op DAB+. Nu even lekker luisteren... 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2019 om 19:46 zei Noordzee:

Top🤙, gevonden op DAB+. Nu even lekker luisteren... 

 

 

 

Ik vrees dat dat een kwestie van leeftijd is. Een jaar of vijf, zes geleden had ik een buurman die dat kreng voortdurend aanhad. Wat dat voor een ellende en hoofdpijn opleverde wil je niet weten! Boem-boem-boem-boem. Gelukkig is de buurman al jaren geleden verhuisd - ik wist trouwens helemaal niet dat die zender niet meer uitzond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 8-2-2019 om 16:17 zei T90user:

 

Ik vrees dat dat een kwestie van leeftijd is. Een jaar of vijf, zes geleden had ik een buurman die dat kreng voortdurend aanhad. Wat dat voor een ellende en hoofdpijn opleverde wil je niet weten! Boem-boem-boem-boem. Gelukkig is de buurman al jaren geleden verhuisd - ik wist trouwens helemaal niet dat die zender niet meer uitzond.

Ook een kwestie van leeftijd maar zeker niet alleen maar.

Hele dag de piraten hitlijst zal bij mij vast een vergelijkbaar effect hebben zoals kink dat bij jou heeft.

 

Overigens is er ook een Kink podcast voor de liefhebbers...

aangepast door mietde
  • Like 1

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei mietde:

Ook een kwestie van leeftijd maar zeker niet alleen maar.

Hele dag de piraten hitlijst zal bij mij vast een vergelijkbaar effect hebben zoals kink dat bij jou heeft.

 

Overigens is er ook een Kink podcast voor de liefhebbers...

 

Helemaal met je eens, er is echter één gigantisch verschil: wat men tegenwoordig "muziek" noemt heeft zo'n krankzinnige nadruk op het ritme dat je op enige afstand geen greintje melodie meer hoort. Ik woon aan een vrij drukke straat en met een stoplicht schuin tegenover, en dat betekent dat je voortdurend in de boem-boem-boem zit zonder een greintje melodie mee te krijgen. Die waanzin kenden we vroeger niet, althans niet in die mate!Overigens luister ik bij voorkeur naar gesproken woord en zeer weinig naar muziek, en als het om muziek gaat dan is het inderdaad nog wel eens de oude Veronica bandopnamen via Stichting Norderney of zenders als Klara, WDR 3 of heel sporadisch NPO radio 4. Wij leerden vroeger dat muziek een goede balans is tussen melodie en ritme waarbij het een het ander niet mag verdringen en daar ben ik het tot op de huidige dag nog volstrekt mee eens. Maar ik luister ook vaak naar traditionele en folkloristische muziek. Gisteravond toevallig een paar uur muziek van Led Belly (ofte wel Huddie William Ledbetter) gehoord uit de periode 1915 - 1948, indrukwekkend mooi in al zijn simpliciteit. Maar goed, hier vezuipen we dermate in de stampie-stamp dat er voor andere belangrijke muziekstromingen nauwelijks nog ruimte is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...