Checkin Geplaatst: 31 oktober 2018 Delen Geplaatst: 31 oktober 2018 Ik probeer in te loggen via de website op icloud.com, echter duurt dat wel heel lang. Meerdere hier last van ? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 31 oktober 2018 Delen Geplaatst: 31 oktober 2018 Hier geen probleem, zowel de verificatie als het inloggen verloopt normaal dus niet langer als gebruikelijk. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Checkin Geplaatst: 31 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2018 Vreemd, Heb ook al op een andere laptop getracht in te loggen, maar dat werkt ook niet. de website wil niet laden. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Dus ik begrijp nu dat de website helemaal niet opstart waardoor je niet kunt inloggen, correct? Zo ja, dan had in het onderwerp moeten staan 'iCloud.com' start niet op. Inderdaad wel vreemd, het lijkt mij een rechtenkwestie te zijn maar vraag mij niet hoe. Misschien deze vraag eens stellen in één vaan de Apple forums zoals o.a. MacFreek. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Checkin Geplaatst: 1 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2018 Toch ergens een hik ..je ... Het werkt weer Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen