Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Jean-Claude

aflevering 13 / 13 geboden

Aanbevolen berichten

terug van vakantie - klaar om de laatste aflevering van "13 geboden" te bekijken, en wat blijkt ? inderdaad, niet opgenomen .......

denk ik bij mezelf, ok, we hebben TV Vlaanderen "live", zal het via 'uitzending gemist' bekijken, en wat blijkt ? enkel uitzendingen van wat obscure narrowcasters als fox, discovery en CNN zijn te herbekijken, geen enkele hoofdzender zit in de lijst. Dat snap ik dus niet .......

dus als iemand deze opname nog beschikbaar heeft en deze via 'wetransfer' naar mij kan doorsturen dan zou ik deze persoon erg dankbaar zijn - stuur PM voor email adres.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Wimo01
      Locatie is Sant Carles de la Rapita.
      Momenteel heb ik nog een 64 cm. schotel maar ben nu aan het uitkijken voor een grotere schotel.
      Vermits dit op een balkon moet passen denk ik dat dit een Triax TDS 78 of TDS 80  zal zijn, maar zeker geen grotere.
      Wat wil ik zien, Astra 1 + 3 en Hotbird. voor de 28.2 zie ik het nut niet.
      LNB = allemaal singel. Heb thuis nog liggen Alp's. Nog een paar inverto black ultra alsook nog de deze,
      https://www.inverto.tv/lnb/242/single-selected-40-mm-lnb
      Van deze kan ik nog bij bestellen als het moet. Liefst zou ik af willen van de duo die der nu opstaat.
      Momenteel hangt de schotel aan buis van 1 m. maar denk dat die wel iets hoger zal moeten worden vermits ik boven de balustrade moet kijken juist zoals nu.
      Zal wel 1.2 m. moeten worden denk ik.
      Ook zoek ik dan een bevestiging voor aan de balustrade. Denk dat ik +/- 10 cm afstand zal moeten houden.
      Schotel staat wel half in het droge, boven mij is het balkon van de bovenbuur.

Rechts zou ik buis wat moeten opschuiven maar zoek een goede bevestiging.

En nee, er is geen schade aan, is gewoon licht inval.
    • Door Wimo01
      Iemand een idee of er problemen zijn op TVV
      Wil iets voor 19:00 TV opzetten voor het nieuws maar heb niks signaal op 19.2 en 23.5.
      Slecht weer hier in spanje kan niet.
    • Door Wimo01
      Even een vraag,
      Welke is nu de juiste om de Fastscan te doen?
      Denk zelf van TVVlaanderen maar ben niet meer zeker.
      Vermoedelijk heb ik die van Astra 19.2 gedaan en is alles in de soep gedraaid. Moest de nieuwe hebben waarop ook de nieuw toegevoegde zenders staan (BBC ed.)
      Nu was er helemaal niets mee aan te vangen, zenders nrs. van 12398 enz enfin een grote soep.
      Heb dan een  de BU teruggezet maar is de zenderlijst natuurlijk nog ene van Januari laatstleden.
      Als ik een nieuwe fastscan doe heb ik vermoedelijk toch de laatst nieuwe hoop ik.
      Oh ja, De lijst die er nu instaat is begint de nummering voor TV met 1 enz.
      Voor Radio is dit 1621 raar toch?
    • Door de vrije fries
      hoi,

Eutelsat Hot Bird 13B/C/E - 13° Oost:

10.892 h 3/4 27.500 dvbs-2:
      op deze transponder worden test uitgevoerd met waalse tv zenders

4821 = LA TROIS
      4822 = RTL TVI HD

beide gaan open met mijn TVV kaart
    • Door Zilverhippie
      Alleszins een beetje knullig.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.