Ga naar inhoud


Eurosport 1 en Tirreno-Adriatico


lspecial

Aanbevolen berichten

Geen Tirreno -Adriatico opTv -Vlaanderen, ondanks geprogrammeerd op epg en tv-Vlaanderen  live - tv.

Verschillende keren contact genomen via chat van 13-03-2019 tot en met gisteren ; antwoorden gehad die weinig om het lijf hadden, van "er is een storing", "gelieve u zenderlijst terug in te laden" en gisteren zelfs geen antwoord.

We zijn op dag 4 en wat denk je ? Niets veranderd ! Het was hetzelfde bij de UAE - tour van 26-02-2019.

Worden programma's niet gecontroleerd door de Provider ? Zeker na meerdere  klachten ?

 

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Providers zijn afhankelijk van wat de zenders aanbieden, ze zijn slechts doorgeefluik en hebben zelf geen invloed op het programma aanbod.

Ik denk dat je bij Eurosport moet klagen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het dan eerder de taak van Tv - Vlaanderen om bij Eurosport te gaan klagen dat er niet uitgezonden wordt wat geprogrammeerd staat.

Ik veronderstel dat Tv - Vlaanderen wel weet met wie ze contact moeten nemen om zo iets opgelost te krijgen en ik hoop dat ze dat ook doen, daarvoor is er toch een klantendienst.

 

M.V.G.

Een Tv - Vlaanderen kijker van het eerste uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij een abonnemend hebt op een bepaald nederlandstalig tijdschrift dat via de post wordt geleverd en plots sturen ze je het tijdschrift in het Frans,

dan ga je toch ook niet reclameren bij de post, maar wel bij je uitgever.

 

Idem hier.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens de wet mogen providers alleen maar doorgeven en zich niet bemoeien met de inhoud.

 

Dus klagen doe je bij de zender!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TV vlaanderen Eurosport is de internationale Eurosport die wordt gedeeld met Skylink. Tirreno wordt alleen via locale eurosport zenders uitgezonden denk ik. Bij Canal Digitaal hebben we de Nederlandse versie van Eurosport en die zend het wel uit.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei dreka1:

Eurosport is vreselijke zender geworden na overname door Discovery

Het aanbod aan wielrennen is alleen maar groter geworden. Toevallig mijn favoriete sport om te doen en te kijken....

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...