Ga naar inhoud


Telefoon freeze.


Con

Aanbevolen berichten


59 minuten geleden zei Tonskidutch:

beste catw...

het getoonde product is voor de voeten,

probeer het eens met je dikke teen:grin:

Er staat inderdaad op voor je voeten maar je vingers zijn meestal iets langer dus kan je het daar ook op smeren. 

Natuurlijk kan je ook vaseline parafine no 230 mPa.s bij de apotheek halen maar dan ben je 10X zo duur uit en dat is wel VET dus minder geschikt.

 

Het middel van de hema werkt gewoon erg goed om je vingers weer te laten lezen door de vingerafdrukscanner en daar werd het voor aanbevolen en ik had het daarvoor ook hier vermeld en niet om iemand in de zeik te zetten.

 

Maar het zal voor jou grote teen ook wel goed zijn dus probeer het even uit en vermeld daarna hoe de werking was.

 

En indien je de vaseline parafine prefereerd kan ik je aanraden om bij de drogist een fles ketonatus te halen om de telefoon op tablet daarmee schoon te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

voeten?

 

Ging het hiet niet over telefoons?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook. Nadat ik de vingerafdruk-detectie had

verwijderd bleef ik hetzelfde probleem houden, na het

aanzetten gewoon 2 minuten wachten voordat het

scherm reageerde.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...