Ga naar inhoud


Telefoon freeze.


Con

Aanbevolen berichten

Ik heb een Wileyfox, inmiddels 2 jaar naar volle tevredenheid.

 

Ik ontgrendel deze met vinger-detectie en dat werkt ook goed.

Echter, als het scherm verschijnt kan ik de eerste 10 seconden

de telefoon nog niet bedienen. (inmiddels een maand)

Met andere woorden het scherm reageert niet op aanraken.

En dat is heel vervelend als je gebeld wordt, dan kan ik de

beller gewoonweg in de eerste instantie niet opnemen.

 

Iemand een suggestie?

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmm, wellicht weer een ander probleem maar toch maar even vermelden.

 

Ik ondervind de laatste dagen ook eenzelfde soort probleem met mijn Samsung S9 met Android 9 als actuele software.

Soms, dus niet permanent blijft het scherm gewoon hangen en is geen enkele bediening meet mogelijk.

Na circa 10 seconden is alles weer normaal bruikbaar.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Show eens wat screenshots, kan het niet vinden. Klinkt wel plausibel.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

een swift 2 toevallig Con? Mijn vrouw had er ook zo een, en die bevroor ook te pas en te onpas. Van alles geprobeerd, factory defaults, cache deleten maar niets hielp. Uiteindelijk heb ik maar een nieuwe telefoon voor haar gekocht.

 

Mijn dochter heeft hem nu tijdelijk in gebruik (totdat het scherm van haar eigen telefoon binnen is) en hij bevriest nog steeds te pas en te onpas. Jammer dat wileyfox failliet is gegaan en dat de doorstart eigenlijk geen naam heeft.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-4-2019 om 08:00 zei wiz:

een swift 2 toevallig Con? Mijn vrouw had er ook zo een, en die bevroor ook te pas en te onpas. Van alles geprobeerd, factory defaults, cache deleten maar niets hielp. Uiteindelijk heb ik maar een nieuwe telefoon voor haar gekocht.

 

Mijn dochter heeft hem nu tijdelijk in gebruik (totdat het scherm van haar eigen telefoon binnen is) en hij bevriest nog steeds te pas en te onpas. Jammer dat wileyfox failliet is gegaan en dat de doorstart eigenlijk geen naam heeft.

idd een swift 2.

Jammer want ik heb er veel plezier van (gehad).

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Con:

idd een swift 2.

Jammer want ik heb er veel plezier van (gehad).

 

Heb je niet overwogen om hem te rooten?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

nee, ik heb hem nooit geroot of andere firmware op gedraaid. Op zich inderdaad jammer want de hardware was gezien de prijs die ik er destijds voor heb betaald best aardig.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 17-4-2019 om 16:25 zei Tonskidutch:

screenshots van een android? moet eens een app zoeken die dat kan

 

Op mijn android volume down + power ingedrukt houden voor 3 sec en dan maakt ie een screenshot. Deed mijn samsung en mijn wileyfox ook...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei wiz:

nee, ik heb hem nooit geroot of andere firmware op gedraaid. Op zich inderdaad jammer want de hardware was gezien de prijs die ik er destijds voor heb betaald best aardig.

Ik overweeg dat. Heb niets meer te verliezen.

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maar een Xiaomi gekocht. Rooten ging niet.

En voordat mijn Wileyfox wakker werd moest ik op

het laatst 2 minuten wachten.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel eens aan het weer gedacht, dan heb je een drogere huid en werken de gegevens van de vingerafdruk niet goed meer

Mijn HP laptop geeft nu ook vaak aan; "vingerafdruk niet herkend" en ik gebruik wel dezelfde vinger en de uitkomst was een zalfje van de Hema 3,50€

Smeer daar je handen, en vingers maar eens mee in en dan werkt de vingerafdrukscanner weer super omdat het daar niet aan ligt maar aan de droge huid.

 

Het is niet vet en trekt snel in de huid, werd mij aangeraden door de vrouw van opticien.

hemacreme.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...