Ga naar inhoud


simkaart pincode veanderen


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Heb sinds kort gekocht een nieuwe samsung galaxy j4 + 32 gb ,Heb bij simpel een abonnement gedaan sim only internet /telefoon en sms .Twee dagen later de simkaart gekregen en alles geinstaleerd , de volgende dag geprobeerd de standaard simkaart pincode te wijzigen ,gekeken in de handleiding en daar staat er niks over dus samsung opgebeld en daar zeggen ze : U moet bij de provider zijn (simpel dus) direct simpel opgebeld en die zegt U moet de pincode in het toestel veranderen WIJ kunnen dat niet . DUS weer samsung opgebeld en die zegt op de samsung galaxy j4 + kan de pincode van de simkaart niet veranderd worden . IK heb al op google gekeken maar op de sites die ik dan zie daar komen ze met aanwijzingen die ik niet in mijn instellingen hebt . NU is mijn vraag aan jullie experten wie heeft er een oplossing zodat ik mijn simkaart pincode kan veranderen of moet ik gewoon de standaard pincode .... verplicht aanhouden TER AANVULLING de samsung galaxy j4 + is van 2018        P.S handleiding toegevoegd samsung galaxy j4 +

handleiding_samsung_galaxy_J4+.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb de telefoon gekocht op een webshop en die heeft gezegd wij verkopen alleen telefoons en andere , Wist niet dat de pincode van de simkaart in een andere telefoon veranderd kan worden ,ga proberen bij vrienden/familie enz . Heb trouwens samsung weer aan de telefoon gehad en die vertelde dat bij duurdere uitvoeringen van samsung de code wel kan worden veranderd , vind ik een zwak punt van samsung 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen ook een andere oplossing gelezen : drie of vier keer een verkeerde simkaart code invullen ,dan moet er de bij behorende puc code ingevoerd worden en daarna kan je de code invoeren die je zelf wil,  klop dit ??? of kan deze oplossing naar de prullenmand ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een gewone druktoetsentelefoon (bijvoorbeeld Nokia) kan je de pincode van je sim gewoon in het menu wijzigen...

Het lijkt me dus dat die smartphones dat toch ook zouden moeten kunnen?

 

Hier staat het in het Zweeds... voor je galaxy j4   Kom je er niet uit vertaal ik wel

https://www.helpforsmartphone.com/public/sv-SE/samsung/galaxy-j4+/android-8-1/guides/21/Sécuriser-votre-téléphone-Samsung-Galaxy-J4-

 

Boudeman, ik zie nu dat je dezelfde link hebt, maar dan in het engels....   Het is dus duidelijk wel te vinden hoe het moet.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Punt vijf van de instructie staat niet in mijn samsuing galaxy j4+ handleiding  , Het volgende heb ik uitgeprobeerd net zo lang de verkeerde pincode voor je simkaart intikken tot je de puc code moet intikken en dan wordt er gevraagd naar de pincode en heb ingetikt wat ik wilde een eigen pincode EN HET WORDT GEACCEPTEERD. weet niet of deze werkwijze op alle smartphones zo werkt. IEDEREEN BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN  weer een mens gelukkiger:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...