Jump to content
Sign in to follow this  
Robert28

hd x1 X2 kanalenlijst ophalen bij host

Recommended Posts

LS,

wanneer ik op de X2 de kanalenlijst van de 4k op wil halen:

FoutX2menu.jpg.30696446f9ccba5320e2fe7f2675b735.jpg

krijg ik:

FoutX2.jpg.bc2c40847a633347c13ff89f53f7f019.jpg

Met of zonder authenticatie (met wachtwoord, leeg wachtwoord) maakt geen verschil. Iemand een idee waaraan dit ligt?

Groeten,

R.

Rechts staat iets over Samba. Misschien biedt installatie van Samba als server de oplossing. Standaar is alleen de client versie geïnstalleerd.

Na een schone install op zowel de 4k als de X2 werkt het...niets aanvullends gedaan. Ik ben er dus niet achter gekomen wat het was (Samba stond aan).

Op 29-7-2019 om 08:22 zei Robert28:

Na een schone install op zowel de 4k als de X2 werkt het...niets aanvullends gedaan. Ik ben er dus niet achter gekomen wat het was (Samba stond aan).

Aardstralen 🙂

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Satbakker
      Hoi allemaal !!

Ik zit met een klein dilema en wellicht heeft één van jullie gebruikers ervaring met de UHD Quad 4K! 

Momenteel bezit ik naar alle tevredenheid de Quad plus met 3 DVB-S/2 sat tuners en 1 DVB-T/2 tuner. Ik ben al een tijd aan het overwegen om te gaan actualiseren naar 4K en moet dan dus naar de UHD Quad. Echter kan ik nergens duidelijkheid krijgen of ik dezelfde tuner configuratie kan maken. Zover ik begrijp wordt hij geleverd met een duo DVB-S tuner en is die enkel uit te breiden met nog een dual DVB-S of een dual DBV-T. Ik zie nergens de optie tot uitbreiding naar duo DVB-S/DVB-T of één losse DVB-T en een losse DVB-S.

Wie kan mij uitleggen of en hoe ik de configuratie van 3 DVB-S en 1 DVB-T kan samenstellen met deze ontvanger?

Alvast bedankt!

Groet, 
      Satbakker
    • By peterke1203
      Ik heb de Gigablue UHD trio 4K, ik zou OScam willen gebruiken, maar in het menu staan er zoveel dat ik er niet uit kan welke de juiste is, ik gebruik het laatste image van Teamblue.
    • By Shark
      Ik overweeg de Gigablue Ultra HD Quad aan te schaffen. Mijn vragen zijn:
      Kan IPTV op deze ontvanger draaien en decodeert de ontvanger de opname tijdens het opnemen of moet dat na de opname nog gebeuren??
    • By time2party
      Hallo,

Sinds kort (mogelijks na update teamblue 6.3) kan ik niet meer kijken naar een 3de kanaal als er reeds 2 aan het opnemen zijn.
      Ik gebruik een TVV smartcard (geen CI of CI+ module), enkel het kaartje met Oscam.
      De LNB is een triple LNB met 4 uitgangen.
      Van de Quad LNB vertrek ik met twee losse kabels naar de Gigablue Quad plus, dus een kabel in tuner A en de andere in tuner B.
      Bij tuner staat mooi poort A 19.2 , poort B 23.5 , poort C 28.5 en poort D geen , tuner B zelfde configuratie (heb daar ook reeds gezet zelfde als A).
      Alles zonder resultaat.
      Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
      Alvast bedankt.
    • By edbe
      ik merk dat soms geen NL subs zijn op Discovery Channels met OpenAtv 6.2 en OpenVix
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy