Ga naar inhoud


Ervaringen met "Vakantie TV"


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Na vele slechte ervaringen met de klantendienst/financiële werking van TVV wou ik toch maar even eerst jullie mening vragen.

 

Mijn schoonouders (lees leken in TV land, doch ze kijken wel graag op dat kastje) hebben een buitenverblijf in Empuriabrava Spanje. Er hangt al een jaar of 7 een TVV installatie, waar ze een heel jaar abonnement voor betaalden en slechts één maand per jaar keken.

 

Na een recente prijsstijging en het defect raken van hun M7 ontvangertje, werd het abonnement stopgezet. Zie regel 1 van dit topic: heeft vele voeten in de aarde gehad.

Dit jaar wegens omstandigheden heeft niemand het buitenverblijf bezocht. Volgend jaar gaan de zaken weer anders zijn.

 

Ik heb inmiddels een Vu+ Uno klaargemaakt om in Spanje te plaatsen aan de bestaande TVV schotel. Qua abonnement hebben ze bij TVV tegenwoordig blijkbaar "Vakantie TV" Je betaalt een kleine 30€. Alles is zelf te activeren op de TVV website, je kaart krijgt een activatiepuls en je kijkt een maand.

De theorie lijkt veelbelovend. Stukken interessanter voor hen ipv zoals de laatste keer 14€ x 12= 168€ te betalen.

 

Er is daar geen internet, dus in de praktijk thuis de boel activeren via TVV, 's anderendaags of twee dagen later in Spanje de boel opstarten, wachten op de puls en kijken maar, of is het te simpel hoe dat ik het voorstel?

 

tnx 

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik test deze, en reken ook 30€ activatiekost erbij. De eerste maand dus 60€.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Heb ook "Vakantie Tv" maar dan via Canal Digitaal om in België te kijken naar de NL zenders. Werkt perfect. Online krijg je bij Vakantie tv een kalender te zien en je kan zelf per 30 dagen activeren. Je moet wel alles op voorhand betalen want is "Prepaid". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, vermits Canal Digitaal en TVV dezelfde groep is zal het wel min of meer hetzelfde financieel beleid hebben hoop ik.

 

Nog één vraagje over die materie:

Uit de tijd dat die mensen nog een volledig TVV abbo hadden, hebben ze nog hun smart-card. Kan even goed dienen in de Vu+ Uno. Heeft er iemand ervaring mee dat je diezelfde kaart kan gebruiken voor Vakantie tv?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2019 om 11:41 zei el renegade:

Bij Canaldigitaal moet je inderdaad 3 of 6 maanden prepaid vooruit betalen.

Bij tv Vlaanderen kies je een maand en deze wordt dan via automatische incasso afgerekend.

Als je ze belt kan je je bestaande kaart laten omzetten naar vakantie tv.

 

Duidelijk, dit geef ik aan de bevoegde instanties even door.

 

Bedankt allen voor de info!

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...