-
Wie is er online 0 leden
Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door edbe
waarom zijn niet alle tv zenders van Tv Vlaanderen in HD , terwijl bij de Nederlandse Joyne wel is.
-
Door MauriceSchoofs
Sinds deze middag werkt mijn TVV-kaart niet meer. Ik krijg een reeks Franstalige posten, maar geen enkele Vlaamse meer ???
Dank voor een oplossing.
Maurice
-
Door deZeveraar
Beste
Ik heb net de promo pakket gekocht van tv vlaanderen met de schotel van 60x64 en een duo LNB.
Deze installatie is goed gelukt, maar nu wil ik graag naar enkele hot bird kanalen kunnen kijken.
Hoe kan ik zowel tv vlaanderen als hot bird bekijken, wat voor hardware moet ik hiervoor hebben?
Is er een grotere schotel nodig of enkel triple/quad LNB?
PS: Het is voor thuis, dus wij gaan niet mobiel. Heb momenteel in de kelder een oude grotere schotel liggen die voorheen diende om hot bird kanalen te bekijken.
Alvast bedankt
de grootste zeveraar 😁
-
Door pinolief
Forummers,
Bij mijn satboer waar ik vaak spullen koop heb ik geïnformeerd naar een abonnement voor TVV hier in Nederland.
Je kunt de TVV ci+ module bestellen en een abonnement op TVV afsluiten.
Werkt deze module in een Dreambox 8000 met OpenPLI en OScam?
Kun je met de module ook een TVV kanaal opnemen terwijl je een tweede TVV of ander kanaal bekijkt?
Ik heb al een CanalDigitaal abonnement met de oranje cd smartcard en dit werkt verder goed, zeker met OScam.
Eigenlijk hoopte ik dat er nog een TVV smartcard te koop is maar dat blijkt helaas niet zo te zijn.
Kun je een TVV kaart van iemand overnemen en ook gaan gebruiken?
alvast dank iedereen.
-
Door alain28
Voor wie die al hebben , welk Android tv bakje heeft de tvv app waar je ook online kan kijken ? Is kunnen elk Android tv bakje ? Bedoeld om een tweede tv nu en dan tv vlaanderen te kijken zonder daar een sat aansluiting . Weet je kan ook via je smartphone werken alleen Ike moet dan altijd ge gsm bij je hebben
-