Ga naar inhoud


Hulp voor nilesat ontvangen


Adel68

Aanbevolen berichten

Dit staat er in de ALGEMENE VOORWAARDEN HUUROVEREENKOMST ZELFSTANDIGE WOONRUIMTE STICHTING WOONSTAD ROTTERDAM
https://docplayer.nl/63522857-Algemene-voorwaarden-huurovereenkomst-zelfstandige-woonruimte-stichting-woonstad-rotterdam.html

 

10.2
 Voor overige veranderingen en toevoegingen aan het gehuurde geldt dat het huurder is toegestaan deze aan te brengen, mits huurder daartoe vóórafgaande schriftelijke toestemming van verhuurder heeft verkregen. Tot deze veranderingen worden in ieder geval gerekend:
• aan-, bij- of verbouwen;
• wegbreken;
• aanbrengen van verfraaiingen, zoals een balkenplafond, schroten, steenstrips en dergelijke;
• treffen  isolatievoorzieningen;
plaatsen van buitenantennes, schotelantennes, zendmasten;
• aanbrengen van buitenzonweringen, luiken en dergelijke;
• aanbrengen van harde vloerbedekking, zoals parket, laminaat en plavuizen en daarmee vergelijkbare vloerbedekkingen;
• plaatsen van schuttingen, volières, kippenhokken, tuinhuisjes, bergingen en dergelijke;
• overige veranderingen die van invloed zijn op de waarde en/of verhuurbaarheid van het gehuurde

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


31 minuten geleden, Sprietje zei:

Voor overige veranderingen en toevoegingen aan het gehuurde geldt dat het huurder is toegestaan deze aan te brengen, mits huurder daartoe vóórafgaande schriftelijke toestemming van verhuurder heeft verkregen. Tot deze veranderingen worden in ieder geval gerekend:
...
plaatsen van buitenantennes, schotelantennes, zendmasten;

 

Ah!

@Adel68 :

Is er, tegelijk met het argument dat de schotel niet boven de schutting mag uitkomen, aangegeven dat er wel een kleinere schotel kan worden toegestaan?

 

En waarom lukte het 'lager' plaatsen van de schotel niet? Is er een zichtprobleem voor de schotel? (Dan is die er voor een andere schotel waarschijnlijk ook, op die plaats in je tuin.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, December10 zei:

Adel de motor die er bij zit draai niet ver genoeg. Naar oost en west.

De fibo motoren met binnenvertanding in de halfronde schaal hebben inderdaad maar een draaibereik van +/- 140 gr 

Om in Nijmegen bv. 75 gr oost te kunnen ontvangen heb ik ooit de mechanische begrenzing zover weg gevijld dat het rondsel nog net niet uit de tandenschaal liep .

Achter mijn beide 120ers zitten dan ook niet dat type motoren .

Op het dak draait hij met een 36 v RM120 h2h , in de tuin met veel geleverde , origineel aangebouwde zgn “Big motor”

ik denk dat voor Adel het draaibereik niet zo van belang is , hij wil immers nilesat ontvangen 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het gemist hebben maar waar ergens wil de Topicstarter nilesat ontvangen.

Ik kan bevestigen dat ik met een 120 CM grote schotel in de buurt van Zelzate Nilesat kan ontvangen(wel geen Nilesat 201 of hoe die tegenwoordig ook noemt)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, wolverine zei:

Ik kan het gemist hebben maar waar ergens wil de Topicstarter nilesat ontvangen.

Ik kan bevestigen dat ik met een 120 CM grote schotel in de buurt van Zelzate Nilesat kan ontvangen(wel geen Nilesat 201 of hoe die tegenwoordig ook noemt)

Topicstarter komt uit Rotterdam. en Eutelsat 7 West A Aka Nilesat ontvang je al met een 85 cm schotel. in België met een 78 cm schotel zou het ook moeten lukken. maar wel zonder regenreserve.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor nilesat 7°W  minimum 1.20cm schotel 

en geen kleinere 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...