Ga naar inhoud


Fibo deltastar Gregorian 120‪ cm polarmount en motor


Adel68

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Rechts boven zit nog een derde deuk.

 

Restwaarde?

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de topic starter heeft die één week geleden een Fibo 120cm gekocht, staat te lezen in het gedeelte schotelpark.

En nu staat deze zo te zien al weer te koop.🤮

Deze schotel stond ook enkele maanden geleden te koop via marktplaats, ik kan me dit herinneren omwille van het reclame sticker op de schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, patje7of9 zei:

Volgens de topic starter heeft die één week geleden een Fibo 120cm gekocht, staat te lezen in het gedeelte schotelpark.

En nu staat deze zo te zien al weer te koop.🤮

Deze schotel stond ook enkele maanden geleden te koop via marktplaats, ik kan me dit herinneren omwille van het reclame sticker op de schotel.

 

klopt deze stond inderdaad al eens op MP

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 schotels gekocht en weer te koop gezet , ik vraag me af waar Adel naar op zoek is ? Ja ja ik weet wel Nilesat  , maar hoe dan ?

 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, trust zei:

3 schotels gekocht en weer te koop gezet , ik vraag me af waar Adel naar op zoek is ? Ja ja ik weet wel Nilesat  , maar hoe dan ?

 

hhhhhhhhhh

Ik installeerde in de grond 

Mijn Gibertini 150 cm

hhhhhhhh

Fibo 120 cm €250

Fibo 90 cm €314 +€50 verzendkost

IMG_20191208_144705.jpg

aangepast door Adel68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...