Ga naar inhoud


Channel Master 1.2Om


HansSurfer

Aanbevolen berichten


Neen heb hier alleen Kodi geïnstalleerd voor men moeder voor de lokale zenders je hebt ook nog Eén, Canvas, Ketnet, Ketnet Jr, Sporza, Radio 1, Radio 2, Klara, StuBru and MNM VTM, CAZ, CAZ2, Vitaya, VTM Kids, VTM Kids Jr en Q-Music en nog een boel Nederlandse zenders die in het lijstje staan in Kodi mocht je een van die kanalen kijken werkt overigens zeer goed op de octagon sf8008 met 4.2.2 feeds heb ik geen ervaring en denk niet dat ik die kan ontvangen zijn er 4.2.2 feeds tussen 19.2 oost tot 34.5 west dan? dan zou ik het eventueel wel willen proberen want helaas ontvang ik niets meer dan voorheen dus kan ik mij nu bezighouden met bijvoorbeeld feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Kodi wel geïnstalleerd maar met de installatie mist er steeds de IPTVsimple plugin, waardoor ik 4:2:2 niet aan het werk krijg.

Dan is 7 en 8 west dus in West Nederland sterker dan hier in het oosten.

@Phoenixx Ik zag dat je de feeds van meerdere lnb's hebt aangepast, ook die van de MTI. Ik denk dat er door een betere feedhorn nog iets te verbeteren bij mijn ontvangst.

Wat raad jij voor mij aan. De feedhorn van een IBU single op de MTI? of de Channel master (raven) feedhorn op de IBU of MTI?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk Zap Viva te pakken gekregen 12 db is de max op Fe TV geen signaal heb op de andere zenders niet meer signaal dan normaal waarom ik deze zender nooit eerder ontving is mij een raadsel

Zap VIva 1.jpg

Zap VIva 2.jpg

aangepast door diamond
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd Zap Viva zend ook nog eens uit in multistream  waardoor het waarschijnlijk nog moeilijker is om die zender te ontvangen in ieder geval heb vandaag nog wat speelgoed besteld waaronder een LNB MTI Quad 0,2 dB High Line AK54-XT2N LNB TECHNOMATE Single TM1 0.1dB LNB ENKEL UNIVERSEEL SPS6810H SCHWAIGER LNB OCTAGON TWIN OTLO en een Laminas po 40 feedhorn eens kijken of ik mijn ontvangsten nog kan verbeteren van de rest verwacht ik niet veel ben benieuwd wat dat gaat geven en anders een Fibo maken van de Laminas zal misschien het beste resultaat geven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, diamond said:

Fibo maken van de Laminas zal misschien het beste resultaat geven 

Persoonlijk denk ik dat het vergroten van de antennegrootte de beste manier is om de ontvangst te verbeteren. Het veranderen van feedhorns en LNB's is slechts een toevoeging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd sowieso wil er c band mee ontvangen dus kan ik even goed kijken naar andere opties zoals het veranderen van de feedarms want deze feedarms die er nu opzitten zijn niet geschikt voor c band ontvangst de 2 de versie is daar wel voor geschikt die heeft een andere arm dan de eerste modellen eens kijken op buitenlandse forums of er überhaupt wel mensen zijn die er c band mee ontvangen en hoe zij dit hebben gedaan

aangepast door diamond
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja  Riman NTSS , daar kom je achter  , er was toen een wervelwind  . Er staan hier lindebomen waar  door die wervelwind takken uit de boom scheurde en vervolgens met grote kracht op mijn channelmaster  terecht kwam .enwel precies op een van de drie lnb armen kwam . En scheurde helemaal af . Erg jammer de antenne werkte altijd perfect zelfs met een voor drie kwart besneeuwd  gedeelte .mvg Ricardo  

Het ergste was ik kreeg van de verzekering slechts  50 € vergoed en dat terwijl je er 25 jaar  verzekerd  bent , oplichters. Mvg Ricardo.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RicardoBelli zei:

lang geleden maar hij is door een storm overleden 10 jaar geleden . 

Als er nog iemand behoefte heeft  ik heb hier nog een Channel Master 120cm werkloos staan.

Heeft ook al in tweedehands gestaan

  • Like 1

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...