Ga naar inhoud


Wachtwoord probleem


Pullo

Aanbevolen berichten

een kennis heeft problemen met zijn ontvanger. Het type ben ik vergeten te noteren, maar het is er nog ééntje met een kaartje. Soms vraagt de ontvanger naar het wachtwoord. En het heeft niks te doen met erotiek zenders. Ik heb hem getoond dat hij 1234 moet ingeven. Maar toch vreemd dat hij dit vroeger niet voorhad. Als het probleem zich regelmatig stelt zal ik hem moeten aanraden een andere ontvanger aan te kopen. Iemand al iet dergelijks voorgehad ?

gn, Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, het is zelfs een bekend probleem van de M7-Sat01

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Pullo zei:

Soms vraagt de ontvanger naar het wachtwoord

Dat zal afhankelijk zijn van het soort programma, niet van welke zender het is?

Er zal dan ergens een restrictie staan tot welke leeftijd vrij gekeken mag worden.

 

Dat kan je instellen bij "mijn Canaldigitaal" wanneer ik mij niet vergis.

Het is wel eens eerder voorgekomen dat er een foutje sloop in die database.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2020 om 21:00, Pullo zei:

toen ik daar was heb ik in het menu gekeken. De kinderbeperking was niet actief.

Je ken elke zender aanvinken of niet, je moet maar eens kijken in de zenderlijst van uw ontvanger. Daar staat naast de betreffende zenders een icoontje wanneer hij is geblokkeerd met een pin code. Blokkeer eens een bepaalde zender en dan kan je dat zien, daarna terug deblokkeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...