Ga naar inhoud


Rebox 8220HD S-PVR lijkt maar op 'één tuner te werken


willem269

Aanbevolen berichten

Ik heb een heel andere vraag maar weet niet waar te stellen. Onze Rebox  8220HD S-PVR lijkt maar op 'één tuner te werken. Dat, nadat ik hem een keer opnieuw heb moeten instellen omdat hij het niet meer deed. Kan het zijn dat ik maar één tuner heb geactiveerd?

 

Het tweede punt is dat de pvr zich elke nacht uitschakelt. Als ik 's avonds de tv uitzet, kom ik de volgende ochtend binnen en brandt het rode lampje voor op de Rebox. Na een druk op de aan-uit schakelaar start hij dan weer op.

Eerder bleef hij gewoon aan zo lang ik hem niet handmatig uitschakelde.

Heeft iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Voor de 2e tuner is er een instelling waarbij je aangeeft of er een of 2 antenne kabels zijn aangesloten.

Die staat standaard op 1 kabel.

 

Er is in de software een timer die de ontvanger na bepaalde tijd automatisch uitschakelt.

Ook die timer kan uitgeschakeld worden, waardoor de ontvanger permanent ingeschakeld blijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...