Ga naar inhoud


Samsung UE32C6000 valt uit


Daan

Aanbevolen berichten

Kan een samsung tv overnemen  maar misschien weet iemand wat met aanzetten speelt de tv naar een paar minuten valt hij uit, geeft een tikje op de achterkant van de tv dan werkt hij weer kan dit een slecht contact wezen ? soms draait de tv 3 dagen en dan weer het zelfde.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet teveel tikjes op geven en open doen, zoeken naar slechte soldeerverbinding of aansluitingen , waarschijnlijk in de voeding.

zulke toestellen moet je echt niet laten verder spelen, tenzij met een goede brandverzekering.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem inmiddels geopend voeding en mainboard los gehaald niks te zien geen bolle elco's , maar hij draait nu op het mainboard zit een reset knopje paar keer op gedrukt heb nu beeld enz alleen als ik de achterkant wil dicht schroeven gaat ie niet meer aan van de week even meer aandacht aan besteden en hoorde van me zoon dat er ook een pieptoon uit de tv komt ik zelf hoor hem niet.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pieptoon, das meestal een elco die gaat resoneren,  daarom lijmt men die meestal vast.

Let op met die voeding, zelfs van het net gehaald blijft er behoorlijk wat spanning op die grote elco's staan, waar je een flink opdoffer van kunt krijgen. (of wist je dat al 😄)

slecht soldeerlassen vind je best met een loep,

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, iemand zei:

Wat valt eruit.... helemaal, beeld of geluid.

 

Hij draai nu tv heeft even geen achterdeksel op zodra deze word vast gemaakt komt de tv in loop .

 

21 uren geleden, mebo870 zei:

Een pieptoon, das meestal een elco die gaat resoneren,  daarom lijmt men die meestal vast.

Let op met die voeding, zelfs van het net gehaald blijft er behoorlijk wat spanning op die grote elco's staan, waar je een flink opdoffer van kunt krijgen. (of wist je dat al 😄)

slecht soldeerlassen vind je best met een loep,

 

Ja dat wist ik van de hoge spanningen op elco's maar deze zijn best klein zal van de week eens checken naar losse soldeerpunten.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24-3-2020 om 14:04, el renegade zei:

Ik hoop niet dat je met overnemen bedoeld dat je daadwerkelijk iets gaat betalen voor die kapotte tv.

 

Ja ik heb deze gekregen maar hij draait inmiddels printbreuk op het mainbord gesoldeerd en spelen maar.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...