JPW Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden Hallo forumleden. Is er iets gewijzigd aan de Astra 23.5 en 28.2? Sinds enkele dagen is het signaal zeer slecht, zeg regelmatig wegvallen. Deze morgen de satmeter aangekoppeld: Hotbird 13 - 59% Astra 19 - 77% Astra 23.5 - 16% Astra 28.2 - 2% De schotel en LNB-afstellingen een beetje wijzigen in alle richtingen, gaf alleen maar slechter resultaat. Ik had nog 2 nieuwe LNB's liggen, die geprobeerd, zelfde resultaat 😏 Cahors Big Bisat - 4x Relook twin-LNB's M7 MP-201 kreng
Sprietje Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 2 uren geleden, JPW zei: Hallo forumleden. Is er iets gewijzigd aan de Astra 23.5 en 28.2? Sinds enkele dagen is het signaal zeer slecht, zeg regelmatig wegvallen. Deze morgen de satmeter aangekoppeld: Hotbird 13 - 59% Astra 19 - 77% Astra 23.5 - 16% Astra 28.2 - 2% De schotel en LNB-afstellingen een beetje wijzigen in alle richtingen, gaf alleen maar slechter resultaat. Ik had nog 2 nieuwe LNB's liggen, die geprobeerd, zelfde resultaat 😏 Bedoel je te zeggen dat 2 weken geleden alles nog helemaal in orde was?
Mojo Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden (aangepast) 4 uren geleden, JPW zei: Hallo forumleden. Is er iets gewijzigd aan de Astra 23.5 en 28.2? Sinds enkele dagen is het signaal zeer slecht, zeg regelmatig wegvallen. Deze morgen de satmeter aangekoppeld: Hotbird 13 - 59% Astra 19 - 77% Astra 23.5 - 16% Astra 28.2 - 2% De schotel en LNB-afstellingen een beetje wijzigen in alle richtingen, gaf alleen maar slechter resultaat. Ik had nog 2 nieuwe LNB's liggen, die geprobeerd, zelfde resultaat 😏 Gezien het de 2 oostelijke satellieten zijn zou ik controleren op gegroeide struiken of bomen. Diseqc switch ook getest? 12 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen