Ga naar inhoud


Windows 10 update 2004


Pluizebol

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Voor elk apparaat en update geldt:

 

If it is not broken,do not try to fix it!

Ofwel, werkt het, blijf eraf.

 

Maar aan de andere kant, ik heb de nodige computers op de zaak ondertussen met Win 2004 draaien, zonder problemen.

 

Mijn 6 jaar oude privé laptop staat volgens Windows update in de wacht, daarvoor is men nog aan het sleutelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt ook de uitspraak don´t change a winning team, dus als die 2004 update niet nodig is blijf er dan vanaf, dan kan Microsoft eerst die rare fratsen eruit halen. Ik gaat niet updaten en dan pas kijken of het goed werkt ik lees mezelf zo veel als mogelijk in en aan de hand van dat bepaal ik of ik update of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volg deze https://hardforum.com/threads/windows-10-update-could-be-damaging-your-ssd.2000589/

en dan weet je dat er al sinds de introductie van SSD m.b.t. defragmentatie gesteld wordt dat dat voor SSD zinloos is en er eigenlijk sprake is van TRIM

 

en standaard staat dat analyseren op UIT bij je vers geïnstalleerde windows 10 pC

dat kun je zien aan het screenshot / nog nooit veranderd

Screenshot_33.png

 

wekelijks wordt getrimd maar nooit gedefragmenteerd, betekend dat alleen de gewiste allocatie van data vrijgegeven wordt.

aangepast door Tonskidutch

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...