Ga naar inhoud


Windows 10 update 2004


Pluizebol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben er mooi klaar mee. Sims 2 wilde niet geïnstalleerd worden. Melding 'Dit programma is voor uw veiligheid geblokkeerd. Blablabla. Neem contact op met uw systeembeheerder..

 

Apps en Browser meldingen op 'UIT'

Geen kans...

UAC op 'laagste stand'

Geen kans

UAC compleet eruit gesloopt!!

Sims 2 geïnstalleerd

 

M€&&@**^##%^ Windows, mag ik goddomme zélf bepalen wat ik op mijn EIGEN pc installeer??? Zeik software... Weet meteen waarom ik de troep jaren terug verlaten heb... Wat een klinkklare onzin....

Je MOET inloggen met je e-mail, je MOET je wachtwoord opgeven om te bewaren en je MOET een pincode opgeven...

 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inloggen met een lokaal account en het programma starten met administrator rechten.. (rechter muisknop)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, maar die opties ZIE je niet en dat moet je als gebruiker maar weten! Blijf bij mijn standpunt. Als er andere opties zijn dien je die ook aan te geven! Maar Microsoft heeft dat liever niet (ze willen je lekker spammen met je e-mail)..

Dochterlief heeft een medialess voorgeinstalleerde W10 laptop gekocht. Herinstallatie via beveiligde partitie... En op het internet mag je zoeken hoe dat moet. Geen boekje, geen Leaflet, geen Quickstart.. Helemaal niks...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Mimisiku zei:

ze willen je lekker spammen met je e-mail

 

Wat raar, ik log al jaren in met met mijn live e-mail adres en met een PIN code.

En ik heb nog nooit spam van MS gekregen. Jij wel ? welke was dat dan ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Van 17 minuten is het nu naar 2 uur gegaan vanwege al die fouten die erin zitten of zaten. Dan is van de 2 uur 17 minuten installatietijd en de overige tijd enkel maar om te checken en te checken tijdens de installatie. Nog meer reden de 2004 update voorlopig links te laten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...