Ga naar inhoud


Windows 10 update 2004


Pluizebol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken.

 

Ik heb op de zaak rond de 80 PC's in gebruik, geen problemen met Windows 10.(updates)

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als al die PCs het zelfde zijn dan heb je met allemaal geen last of wel last met allemaal. En er zijn altijd problemen geweest met elke Windows update is dit zo en Microsoft geeft dat ook toe. Ze hebben de 2004 update niet voor niets een tijd op hold gezet en staat er voor sommige computers nog steeds op trouwens.

 

Windows is niet perfect en dat blijf ik aangeven omdat het de keiharde waarheid is, niets is perfect ook niet bijna.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste update naar 2004 heeft hier een klein uur geduurd, men zou dat toch eens mogen vermelden in plaats van hun "het kan even duren

Je start s'morgens de pc op doet een update en uur later is die pas beschikbaar, tenminste als het zaakje verloopt zoals hoort.

Niks tevreden van, problemen met audio gekend en nu nog trager dan voorheen.  

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

je kan er toch ook voor kiezen buiten werktijd te updaten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zo van die mensen die overal op klikken en niet lezen wat er staat.

 

Bij vermeld hij netjes dat er opnieuw moet worden opgestart omdat er een update klaar staat.

Dit kan je uitstellen.

 

Bij het afsluiten krijg je ook de keuze. Afsluiten - afsluiten, updaten en terug opstarten of updaten en afsluiten.

Als je voor het laatste kiest kan het wel eens zijn dat de volgende opstart even kan duren.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2020 om 19:31, moonchild zei:

Bijna perfect dan :D wat een bedrijf

 

A current driver on your PC may be better than the driver we're trying to install. We'll keep trying to install.

 

LOL, dacht ik nog.....

 

Ze maken hun belofte wel waar! Precies een dag na de rollback begint het circus opnieuw. Weer mijn tweede adapter onklaar. Aangezien ik geen zin heb in een eindeloze herhaling van zetten heb ik van een rollback afgezien en de reddende (Gygabyte) mainboard driver setup van oktober 2019 opgespoord en gevonden en toegepast. Benieuwd wat er morgen allemaal gaat gebeuren......

 

 

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok gaan we. Waarom komt er dan een fix voor? https://www.newsbreak.com/news/2048803708344/windows-10-update-could-be-damaging-your-ssd BTW het Internet staat er vol mee en ook dat er een fix voor komt waarom zou dit dan ineens allemaal onzin zijn. Op diverse forums zitten al users met schade aan hun SSD na het updaten naar 2004.

 

https://www.laptopmag.com/news/windows-10-update-may-be-damaging-your-ssd-heres-how-to-stop-it

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er staat, het kan je SSD opslag beschadigen.

En dan wordt er gedoeld op het herhaald schrijven van informatie door Windows.

 

Maar, de TBW van een SSD schijf is niet zo maar bereikt, dat duurt een paar jaar, wanneer Windows doorlopend informatie zou herschrijven.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 10 doet meer data schrijven dan welke Windows voorheen, dus gaat een SSD zo al korter mee onder Windows 10 dan onder de oudere Windows versies. Maar daar gaat het niet echt om het gaat erom dat er steeds weer nieuwe vervelende fouten worden ontdekt in de 2004 update die gebruikers benaaldeeld, en er dus nog steeds aangeraden wordt het "nog" niet te installeren.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...