Ga naar inhoud


VPN service provider voor de Fritzbox


kkkkk

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wanneer ik TS juist begrijp, wil hij altijd en voor alle gebruikers een ander ip adres spoofen,  zonder dat voor elke gebruiker afzonderlijk in te moeten stellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met alternatieve firmware (wrt) op je Fritzbox zal het ook wel lukken, maar lijkt me niet aanbevolen. Een (oude) tweede router inzetten voor deze toepassing is inderdaad de meest gebruikelijke oplossing. De gratis versie van protonvpn wordt niet geknepen en is meestal snel genoeg, afhankelijk van wat je gewend bent. Het voordeel is dat je kosteloos net zo lang kunt testen als je wilt. Mocht snelheid het probleem zijn kun je alsnog over gaan naar een betaalde versie, maar dan weet je tenminste al dat het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh ik gebruik de gratis versie van ProtonVPN zelf ook en er wordt wel degelijk flink geknepen, ik kan er in iedergeval geen live tv mee kijken op een normale manier daar heb ik weer een andere VPN voor. Als je gratis ProtonVPN instelt in je router voor een heel huishouden vraag je om problemen, dus is het slimmer en beter maar gewoon een betaal versie te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens protonvpn knijpen ze niet, maar zijn de gratis servers drukker waardoor er minder bandbreedte overblijft. Ik kijk zelf regelmatig probleemloos live TV met de gratis versie. Als ik een speedtest uitvoer is de snelheid meestal vrijwel gelijk aan mijn internetsnelheid. Mijn smartphone zit zelfs 24/7 op een gratis account zodat die altijd virtueel in Nederland zit. Ik heb eigenlijk altijd een goede snelheid, of helemaal niks. In dat laatste geval volstaat het om even een andere server kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Our Verdict

It only gives you three locations, but decent apps and unlimited bandwidth mean ProtonVPN Free gets a thumbs-up from us.

 

For

Free

Unlimited data transfer

Powerful mobile and desktop apps

Unblocks US Netflix

 

Against

Only three locations

Below average speeds

Weak support website

Paid product is expensive

techradar

o ja, is al een iets oudere review

 

stikt van de popup's maar hier is de 2020 review

https://www.techradar.com/vpn/best-vpn

 

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomaar een quote eruit:

 

ProtonVPN isn't perfect, unsurprisingly. It doesn't have many servers or locations, US speeds were usable but below-par in our last tests, and it's expensive if you need all the features

 

Ook hier wordt gezegd dat de snelheid niet super is zoals ik al aangaf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...