Jump to content

Recommended Posts

Posted
44 minuten geleden, satellitetv zei:

De zenders VIER VIJF ZES EN PLAY SEVEN zullen toekomstgericht in een betaalpakket komen, in het PLAY pakket. 12 euro per maand extra betalen om reclame te bekijken! Ben blij dat ik geen abo meer heb op de Vlaamse zenders

 

Wartaal. Je haalt verschillende zaken door elkaar.

 

Enerzijds heb je de vier open Play-zenders (Play 4, 5, 6 en 7): met reclame en op alle platformen.

Anderzijds heb je de Play-pakketten (Play, Play More en Play Sports): zonder reclame, extra te betalen en enkel beschikbaar op het Telenet-platform.

Binnenkort heten die pakketten Streamz, Streamz+ en Play Sports waarbij Streamz ook buiten Telenet om beschikbaar zal zijn.

 

Play kost inderdaad 12 €, maar staat los van de vier open Play-zenders.

Wel knap gezien om de naam "Play" op die manier via de open zenders binnen te smokkelen naar de platformen van de andere providers!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...