Ga naar inhoud


Nieuwe sportzenders op TVV.


Wimo01

Aanbevolen berichten

Daarjuist Mail gekregen van TVV.

Gaat over het Belgisch voetbal.

http://info.tv-vlaanderen.be/u/gm.php?prm=drYv0hUW95_765104572_2480979_6924

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, alleen Pro League NL is uitsluitend in Viaccess gecodeerd. Die gaat niet open met een Seca3 kaart... En de HD versie alleen via IPTV.... Dat hadden ze wellicht beter andersom gedaan..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechte zet als het alleen met Viaccess gecodeerd is :( 

zo is iedereen verplicht over te gaan op de CI module of hun ontvanger.

langs de andere kant is dit een zet om geen zenders te kunnen delen van deze dure voetbal zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Live TV kan ik ze alvast alle 3 bekijken (Basic+). Via Chromecast goed te doen...

Toch een meevaller, ik ben alvast blij dat ik de zenders heb, ook al is het via Live TV dat ik moet kijken...

 

aangepast door Saterke

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

? dit gaat over belgisch voetbal he. Pro League NL behoort hier toch niet bij.

En waar staat dat het alleen met Viacess zou gecodeerd zijn.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de zenderlijst van TVV en mijn VU+Ultimo 4K 2de Infobar!!!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Clemens-vuplus zei:

Kan je eens de frequentie van de nieuwe zenders posten?

 

EDIT gevonden inderdaad enkel Nagra en Viaccess, geen Seca.

Vind voorlopig wel enkel de eerste zender op 12129 V 2/3 8PSK 29900

 

omdat ze maar 1 zender via satelliet doorgeven, de andere 2 enkel via internet te zien via hun eigen ontvanger of App ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

12129 V voor Pro League (nur Viaccess)

 

IMG_1229.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat dus niet lukken met mijn oude smartcard met de foto waar de look-a-like van Piet Huysentruyt te zien is in combinatie met OSCAM. Zeer jammer als dit het geval is. Maar wel via de TVV app op mijn LG oled?

  • Like 1

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, w8andc zei:

Dit gaat dus niet lukken met mijn oude smartcard met de foto waar de look-a-like van Piet Huysentruyt te zien is in combinatie met OSCAM. Zeer jammer als dit het geval is. Maar wel via de TVV app op mijn LG oled?

 

als je de app hebt op je tv en kan kijken lukt dit als je een satelliet abbo hebt, zonder satelliet abbo kan je de voetbal kanalen niet zien via de live app.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

@digitaal kijker

Al meer dan 10 jaar abo bij TVV via satelliet. Dus TVV app heb ik wel, maar gebruik ik zelden. Dat is dan de uitvalsweg voor de via smartcard geblokkeerde zenders. Men maakt het wel ingewikkeld en ik vind dit geen vooruitgang.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, w8andc zei:

@digitaal kijker

Al meer dan 10 jaar abo bij TVV via satelliet. Dus TVV app heb ik wel, maar gebruik ik zelden. Dat is dan de uitvalsweg voor de via smartcard geblokkeerde zenders. Men maakt het wel ingewikkeld en ik vind dit geen vooruitgang.

 

idd dat is het zeker niet, ze proberen zo de sport zenders te beschermen tegen delen via internet vrees ik.

ook een voordeel is dat ze zo de kosten kunnen beperken denk ik omdat ze weten hoeveel klanten ze hebben en misschien betalen voor het aantal klanten,

want orange heeft deze kanalen ook via hun kabel aanbod en die kunnen het ook.

telenet heeft nog geen overeenkomst want die willen de voetbal uitzendingen via hun eigen kanalen uitzenden en niet door zenders van 3de....(in dit geval de Eleven zenders)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Mimisiku zei:

12129 V voor Pro League (nur Viaccess)

 

IMG_1229.PNG

 

deze spreken nog over de zenders met buitenlands voetbal, heb net eens de zenderlijst ook bekeken die nog spreekt van laatst bijgewerkt op 02/06/2020

het zijn 3 extra zenders dat erbij komen met het Vlaamse voetbal op apart naast de 3 zenders met buitenlandse voetbal ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...