Ga naar inhoud


Gaasperdammertunnel geopend


Mojo

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, Psychosammie zei:

Je moet de linker baan aanhouden om de afrit te nemen. Dat gaat deuken opleveren.

En waar is de afslag naar Weesp gebleven?

 

Waarschijnlijk kan je naar Weesp via een van de Zuid-Oost afritten.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


59 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat kun je tot 2022 vergeten dat je tomtom dat als alternatief vanuit Adam-Oost correct weergeeft

 

Dat denk ik niet. Ieder kwartaal nieuwe kaarten. De nieuwe op en afritten rond Schiphol zaten met de eerste update ook goed op de kaart.

 

Ik ga vanuit Schiphol richting Hilversum. A2 Vinkeveen is het probleem. Dan is via Weesp vaak sneller.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2020 om 15:39, Mojo zei:

Zie ik gisteren bij het journaal met een hoop tamtam de opening van die tunnel. Komt dit beeld voorbij en dan denk ik: Wie gaat de muur als eerste raken?

 

image.png.0728a27512a2041e62856141616e01f5.png

 

In Frankrijk ging dat ook al mis:

 

IMG-20200702-WA0003.jpg

  • Haha 3

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dat een miljarden-project, die tunnel.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel netjes gedaan. Zo blijft de tunnel goed toegankelijk.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke formaat telelens hier is gebruikt, maar de telefoons hangen toch echt om de honderd meter.

En de tunnel heeft echt niet deze scherpe bochten

Ik heb vorig jaar een paar keer een rondleiding meegemaakt en dit is de veiligste tunnel van ons land

Sinds zondag ben ik er al 3 keer doorgereden en hij is met een paar flauwe bochten toch bijna recht.

Dit is ook de enige tunnel met in- en uitritten waarvoor je links moet voorsorteren.

Helaas kan ik het filmpje van mijn dashcam hier niet invoegen omdat het bestand te groot is.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...