Ga naar inhoud


vtm start 2 nieuwe zenders : vtm 2 en CAZ2


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


euh nee, ik dacht dat in het artikel stond dat CAZ2 al in maart zou beginnen, op het kanaal van vtm kids jr. Kids en kids jr zouden dan één kanaal worden.

vtm 2 is wel voor het najaar.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat ze van vtm kids en vtm junior, 1 kanaal Vtm kids zullen maken, die kinderen zien al genoeg, en de kinderen moeten toch ook nog naar school, wat voor zin om dan van s morgens tot s avonds kinderprogramma's te gaan uitzenden. Blij dat ik kinderloos ben, we moesten er destijds TMF en JIM tv voor afgeven voor deze kinderzenders, toen heette het nog "KADET".

Maar wat als Q2 dan Vtm2 wordt? Wordt dan ook de naam van Q Music aangepast naar Vtm music? Of Vtm radio?

Ik vind Vtm2 toch beter klinken dan die Q2, en dan wordt het nog op z'n Engels uitgesproken, straks passen ze vier vijf en zes aan naar Four, Five en six.

Ik ben eens benieuwd, het zal toch maar enkel voor de Vlaamse programma's zijn dat ik naar Caz 2 of Vtm 2 zal kijken, ik ben benieuwd.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2020 om 11:51, Jean-Claude zei:

euh nee, ik dacht dat in het artikel stond dat CAZ2 al in maart zou beginnen, op het kanaal van vtm kids jr. Kids en kids jr zouden dan één kanaal worden.

vtm 2 is wel voor het najaar.

hoi,

 

klopt inderdaad 

 

Op 2 maart al voert DPG Media een eerste aanpassing door. De zenders ‘VTM Kids’ en ‘VTM Junior’ smelten samen tot ‘VTM Kids’. De vrijgekomen plaats zal worden ingenomen door CAZ 2

 

bron: https://www.hln.be/showbizz/tv/vtm-lanceert-tweede-zender-mix-van-meer-gedurfde-vlaamse-en-internationale-programma-s~a5cfe8c8/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 16-2-2020 om 15:58, Timm1983 zei:

Maar wat als Q2 dan Vtm2 wordt? Wordt dan ook de naam van Q Music aangepast naar Vtm music? Of Vtm radio?

 

 

Q2 blijft gewoon Q2, er is nergens sprake dat deze vervangen wordt door de nieuwe vtm 2 die overigens maar een werknaam is, we weten nog niet hoe de nieuwe zender exact gaat noemen. Ik ga er van uit dat men een volledig nieuw kanaal gaat opstarten in het najaar.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎2‎-‎2020 om 18:06, Jean-Claude zei:

inmiddels officiele bevestiging van proximus : CAZ2 start op 2 maart CAZ2

Hun aanbod lijkt me dus gene vette ; maar goed , da's mijn persoonlijke mening natuurlijk !!

Geheel OFF-Topic: Die Website wordt niet meer ondersteund door Internet Explorer !!

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

afwachten, die thema-avonden kunnen misschien interessant worden, als kanaal Z niet in de weg zit natuurlijk. Zoals ik het lees komt CAZ2 op het oude kids junior kanaal, en dat zit nu gecombineerd met kanaal Z (vanaf 21 uur of zoiets ?)

het zal wel een paar maand duren eer TVV door heeft dat ze kanaal Z met een ander kanaal gaan moeten delen (vtm kids bvb).

Afijn, we zien wel.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

het programmaoverzicht van CAZ2 is nu al te zien op vtm kids Junior.

CAZ2 start op maandag 2 maart om 16:45 met aflevering 1 (van seizoen 13) van "Sturm der Liebe" en sluit af om 00:35. Vanaf dinsdag start CAZ2 dagelijks om 13u25 tot 00:35.

reeksen die starten op dagelijkse basis : Bompa, Slisse&Cesar, Cordon, McLeod's daughters, according to Jim, America's funniest home video's

reeksen die ik neem aan wekelijks uitgezonden worden : snowfall, fugitives, the cleaning lady, SWAT, blood drive

huidige EPG loopt tot vrijdag, het weekend is dus nog een verrassing.

  • Bedankt 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik heb nog een faceboek link voor een CAZ2 aankondiging bij DPG media : FB

nu curieus of de uitzendingen om 20u30 gaan onderbroken worden voor kanaal Z. Ik heb TVV verwittigd, maar daar weten ze precies niet veel. Ook DPG media is verwittigd, dus we zien wel.

  • Bedankt 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...