Ga naar inhoud


vice tv niet meer op telenet.


Aanbevolen berichten

Is er ergens te lezen, waarom vice tv er niet meer is?

Niet dat ik daar veel naar keek, maar ik heb nergens aangekondigd gezien, dat hij ging stoppen.

 

vice tv.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij Ziggo ook. Vice TV ziet geen brood (lees geld/winst) meer in Europa. Reclameinkomsten lopen bij de pulpzenders meer en meer terug, meer geld vragen lukt niet meer.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Proximus TV is Vice TV NL ook verdwenen en er is ook een infokanaal in de plaats gekomen, het zoveelste, momenteel zijn er 12 infokanalen te bekijken bij Proximus, in plaats van daar eens wat meer zenders toe te voegen in plaats van die 12 extra infokanalen, we zijn al heel wat kwijt op korte tijd, E sports TV, M6 Boutique, Stingray Hits, wat zal de volgende zijn?

Momenteel zijn er via Proximus nog geen nieuwe kanalen ter vervanging gekomen, een goede provider, maakte daar direct werk van, maar Proximus kennende kan het nog maanden of jaren duren.

Gelukkig is er nog de Franse versie van VICE in HD op Proximus TV op kanaal 335.

Ik weet niet of Telenet ook de Franse VICE uitzendt?

Met in bijlage mijn kanaallijst in excel van Proximus voor de geïnteresseerden, stom om te zien hoeveel infokanalen Proximus heeft.

Timm1983

PROXIMUS TV.xls

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Timm1983 zei:

Bij Proximus TV is Vice TV NL ook verdwenen en er is ook een infokanaal in de plaats gekomen, het zoveelste, momenteel zijn er 12 infokanalen te bekijken bij Proximus, in plaats van daar eens wat meer zenders toe te voegen in plaats van die 12 extra infokanalen, we zijn al heel wat kwijt op korte tijd, E sports TV, M6 Boutique, Stingray Hits, wat zal de volgende zijn?

Momenteel zijn er via Proximus nog geen nieuwe kanalen ter vervanging gekomen, een goede provider, maakte daar direct werk van, maar Proximus kennende kan het nog maanden of jaren duren.

Gelukkig is er nog de Franse versie van VICE in HD op Proximus TV op kanaal 335.

Ik weet niet of Telenet ook de Franse VICE uitzendt?

Met in bijlage mijn kanaallijst in excel van Proximus voor de geïnteresseerden, stom om te zien hoeveel infokanalen Proximus heeft.

Timm1983

PROXIMUS TV.xls 26 kB · 4 downloads

Nee, telenet geen Franse vice

Link naar reactie
Delen op andere sites

was nochtans al gemeld op totaaltv bv en andere forums dat deze ging stoppen, kennelijk lezen niet alle mensen forums online ;) 

France O is ook gestopt, nu tonen ze nog een reclame filmpje voor hun andere zenders dag en nacht, 

op satelliet ging die zondag op maandag om 00.00 op de astra 19.2 even tot 00.30 heel traag zonder signaal, van sterk signaal naar geen signaal, om daarna opeens het reclame filmpje te tonen.

 

probleem is dat niche zenders paar jaar geleden boomde in de Benelux en de ene na de andere op tv kwam, maar door het herhaal systeem en nooit eens iets nieuws en weinig kijkers kwam er amper iets binnen, en door de streaming is het nog slechter geworden, ik zie nog zenders verdwijnen op die manier.

tot we nog enkel de comercielle landgerichte zenders hebben en openbare zenders en regionale, en de prijs blijft stijgen want de zenders moeten alsmaar meer investeren om een degelijk product te kunnen afleveren en dat gaat dan over naar de provider dat dit dan bij de kijkers vraagt.

zenders in het buitenland zien niet veel meer in de Benelux vrees ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, digitaal kijker zei:

was nochtans al gemeld op totaaltv bv en andere forums dat deze ging stoppen, kennelijk lezen niet alle mensen forums online

nou neen, waarom ook?

Maar ik lees er vele.

 

Wat komt ervoor in de plaats dat zou mij nou eens boeien want ViceTV zelf heb ik nog nooit bekeken en een lege plaats in de zenderlijst is ook raar.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2020 om 13:13, Tonskidutch zei:

nou neen, waarom ook?

Maar ik lees er vele.

 

Wat komt ervoor in de plaats dat zou mij nou eens boeien want ViceTV zelf heb ik nog nooit bekeken en een lege plaats in de zenderlijst is ook raar.

 

wordt voorlopig niet vervangen maar BBC First zit vanaf 1 september in het basis aanbod.

is niet te vergelijken, en er waren ontvangst problemen bij telenet met deze zender, blokjes en niet om aan te zien, signaal was 100% toen op dat moment op de digicorder bij telenet, was rond 11.30, een moment waneer er amper mensen kijken denk ik want zag nergens meldingen van, was begonnen op 1 september al, vrijdag was dit probleem er niet meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb zelden zo'n flutzender gezien. Bijna een continue promotie van geestverruimende middelen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...
Gast satellitetv

De klant heeft geen enkele inspraak wat betreft het aanbieden van zenders. Niet via Telenet , Niet via Proximus, Niet via Orange... via satelliet kan je het misschien nog omzeilen om toch verder te kijken. Dit geldt voor veel zenders die nog ontbreken bij Telenet, Orange en proximus zoals de Nederlandse zenders! Wel doorgifte van Arabische zenders maar geen Nederlandse 😵

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel. Heb je wel. Gewoon massaal je abo opzeggen (maar dat durven we niet, en dát weten ze). Zonder abo kan plots weer alles.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...