Ga naar inhoud


"Stingray Classica HD" in de etalage


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator
Op 6-10-2020 om 09:27, Sprietje zei:

Canal Digitaal heeft in de maand oktober de muziekzender "Stingray Classica HD" in de etalage, d.w.z. dat Canal Digitaal abonnees die deze zender normaal niet kunnen bekijken, dat deze maand wel kunnen.

 

Bron?

 

Ik lees in de nieuwsbrief het volgende:

Classica HD is vanaf 6 oktober beschikbaar via de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl.

Ik lees niet dat het op satelliet vrij te ontvangen is.

 

Voorzichtige conclusie is dat de openingspost de indruk geeft dat je de zender vrij kunt ontvangen.

 

Canaldigitaal is duidelijk, er wordt niet over satelliet ontvangst gerept.

Blij maken met een dode mis is niet aan de orde.


 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uren geleden, Penthe zei:

Sorry maar als ik klassiek hoor raak ik na een aantal minuten voledig gefrustreerd, als ik het dan zelf niet uit kan zetten ga ik weg. Ik kan er echt niet tegen. Maar ik kan ook niet tegen Operas en Musicals daar wordt ik ook gillend gek van. En dat terwijl mijn vrouw Office manager is van een bedrijf dat enkel maar Operas verzorgt :)

 

Tjonge, dat is ernstig!

Ik heb daar iets over gelezen....

 

overgevoelig voor klassieke muziek 😄

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, ceesv zei:

Bron?

 

Ik lees in de nieuwsbrief het volgende:

Classica HD is vanaf 6 oktober beschikbaar via de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl.

Ik lees niet dat het op satelliet vrij te ontvangen is.

 

Voorzichtige conclusie is dat de openingspost de indruk geeft dat je de zender vrij kunt ontvangen.

 

Canaldigitaal is duidelijk, er wordt niet over satelliet ontvangst gerept.

Blij maken met een dode mis is niet aan de orde.

 

De bron heb ik al eerder vermeld: https://www.canaldigitaal.nl/blog/zender-van-de-maand/

en daar is te lezen:
"Vanaf 1 oktober 2020 geniet je van de mooiste klassieke concerten op Stingray Classica HD. Je vindt deze zender op kanaal 52".
Dat heb ik ook al eerder geschreven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sprietje zei:

De bron heb ik al eerder vermeld: https://www.canaldigitaal.nl/blog/zender-van-de-maand/

en daar is te lezen:
"Vanaf 1 oktober 2020 geniet je van de mooiste klassieke concerten op Stingray Classica HD. Je vindt deze zender op kanaal 52".
Dat heb ik ook al eerder geschreven.

Dat stond er de vorige keer ook zo en toen ook alleen maar via de app, de gene die dat bericht schrijft snapt er waarschijnlijk weinig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sprietje, ik denk dat we op het verkeerde been gezet worden.

 

In de eerste alinea van het blog staat het volgende:

In de maand oktober brengt Canal Digitaal dé klassieke zender Stingray Classica HD onder je aandacht. Wij gunnen het de titel Zender van de Maand. Welk abonnement je ook kiest, je hebt in oktober toegang tot een bijzonder gevarieerd programma met de mooiste muziek uit vervlogen tijden, die nog niets van zijn zeggingskracht verloren heeft. Classica HD is vanaf 6 oktober beschikbaar via de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl.

 

Na de maand oktober kun je blijven genieten van Stingray Classica HD, als je kiest voor ons Royaal-pakket.

 

Daarna staat in de 2e alinea:

Vanaf 1 oktober 2020 geniet je van de mooiste klassieke concerten op Stingray Classica HD. Je vindt deze zender op kanaal 52

 

Dat is in tegenspraak met de 1e alinea, ik ga ervan uit dat dit voor abonnee houders van het royaal pakket bedoeld is.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

Sprietje, ik denk dat we op het verkeerde been gezet worden.

 

In de eerste alinea van het blog staat het volgende:

In de maand oktober brengt Canal Digitaal dé klassieke zender Stingray Classica HD onder je aandacht. Wij gunnen het de titel Zender van de Maand. Welk abonnement je ook kiest, je hebt in oktober toegang tot een bijzonder gevarieerd programma met de mooiste muziek uit vervlogen tijden, die nog niets van zijn zeggingskracht verloren heeft. Classica HD is vanaf 6 oktober beschikbaar via de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl.

 

Na de maand oktober kun je blijven genieten van Stingray Classica HD, als je kiest voor ons Royaal-pakket.

 

Daarna staat in de 2e alinea:

Vanaf 1 oktober 2020 geniet je van de mooiste klassieke concerten op Stingray Classica HD. Je vindt deze zender op kanaal 52

 

Dat is in tegenspraak met de 1e alinea, ik ga ervan uit dat dit voor abonnee houders van het royaal pakket bedoeld is.

 

Wat is dat nu voor een onzin: ik ga ervan uit dat dit voor abonnee houders van het royaal pakket bedoeld is.

Mensen met een royaal pakket kunnen toch al naar deze zender kijken vanaf dat ze het royaal pakket hebben afgesloten, toch niet vanaf 1 oktober?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel, in de nieuwsbrief die ik begin october van Canaldigitaal mocht ontvangen ontbreekt de 2e alinea, en wordt er alleen gesproken over

Classica HD is vanaf 6 oktober beschikbaar via de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl.

 

In het blog staat ook alleen

Classica HD is vanaf 6 oktober beschikbaar via de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl.

 

Daarna wordt er in de 2e alinea gesproken dat je vanaf 1 october HD Classica kan ontvangen op kanaal 52,maar niets over gratis over vrij geschakeld.

 

Het is en blijft een vak, communiceren, het is opvallend, dat bedrijven wiens kernactiviteit TV distribueren is, zo slecht communiceren.

 

Maar de werkelijkheid, een zwart beeld op kanaal 52, onderschrijft de veronderstelling, dat deze zender geen zender van de maand is op satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn inderdaad twee berichten in één., Eerst dat je de zender vanaf 6 oktober kunt bekijken via de app of livetv en ten tweede   , als je voor pakket royaal kiest je deze zender kunt bekijken, dan is dit een reclame voor nieuwe klanten aan te trekken.en voor pakket royaal te kiezen. Zo lees ik het althans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, astro iris zei:

Zijn inderdaad twee berichten in één., Eerst dat je de zender vanaf 6 oktober kunt bekijken via de app of livetv en ten tweede   , als je voor pakket royaal kiest je deze zender kunt bekijken, dan is dit een reclame voor nieuwe klanten aan te trekken.en voor pakket royaal te kiezen. Zo lees ik het althans.

En zo stond het de vorige keer ook voor een andere zender, niets geen weggeef akties meer via de satelliet enkel nog online zo lijkt. TV pakketten zijn al te duur voor wat er door de tv zenders wordt aangeboden dus zo snel zal een normaal denkend mens geen Royaal nemen wat moet je immers met al die troep.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2020 om 20:05, ceesv zei:

Tjonge, dat is ernstig!

Ik heb daar iets over gelezen....

 

overgevoelig voor klassieke muziek 😄

Daarvoor gebruikte ik vroeger een free-jazz plaat van de Instant Composers Pool als ik aan de studie wilde en "hangjongeren" het te gezellig vonden in mijn kamer.

Eén minuut was genoeg. "We snappen het al".😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...