Ga naar inhoud


"Stingray Classica HD" in de etalage


Sprietje

Aanbevolen berichten


Kilometers buiten mijn interessegebied.. Maar leuk voor de liefhebbers (als die er zijn)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zat jarenlang in het familie pakket, daarna werd dolby digitaal eraf gehaald, en als laatste verhuisd naar het toppakket.

 

Als liefhebber ben ik afgehaakt, met de smart tv haal ik in hogere kwaliteit mijn dagelijkse portie Bach via intrrnet bij Allofbach!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet waar die zender te zien is, maar zo te zien zit die nog steeds in het entertainment pakket.

Bij mij is die, met het familie pakket nog steeds op zwart.

 

Of is die alleen vrij geschakeld op een CD ontvanger en niet op een seca kaart??

 

 

N.B. in de nieuwsbrief staat dit, dus niet op satelliet?

 

andere naar opera’s, klassieke concerten en diverse gala’s. Classica HD is vanaf 6 oktober beschikbaar via de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl.

aangepast door ceesv
Nieuwsbrief gelezen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze willen het liefst van satelliet af... Allemaal aan de IPTV (liefst van Canal Digitaal, Online)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Mimisiku zei:

Kilometers buiten mijn interessegebied.. Maar leuk voor de liefhebbers (als die er zijn)

 

Het was indertijd (Brava HD) de enige zender die ik moeite waard vond in het CD aanbod.

 

Ik dacht overigens dat het helemaal verdwenen was bij CD. De website van CD blinkt overigens niet uit in duidelijkheid wat er nu precies wel of niet in het royaal pakket zit. Maar 35 euro per maand wordt me echt te gortig voor alleen Stingray classic HD.

 

Met enig zoekwerk is er ook nog wel wat te vinden op FTA's zoals ARTE, 3Sat, BR, SWR, NDR, BBC FOUR en RAI 5. Met uitzondering van RAI 5 veel betere kwaliteit beeld en audio.  Ik heb er over de afgelopen jaren een aantal uitstekende opnames aan overgehouden. Nadeel is dat je wel regelmatig de EPG's en/of TV gidsen moet scannen om niets te missen.

 

Als achtergrond muziek heb ik tegenwoordig NRK Klassisk op 4.8 E. AAC-LATM. Klinkt voortreffelijk! Maar weinig geklets (in het Noors) tussendoor.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb klassiek nog nooit wat gevonden je kunt niet eens met je voet tappen op de maat van de muziek zo saai.

 

Maar het lijkt erop dat het weer een online only aktie is van CD op de satelliet blijft de boel dicht en het valt me ook op dat het iedere keer de zelfde zenders zijn die ervoor gekozen wordt, waarschijnlijk ergens volgend jaar RTL Crime weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jammer dat je er zo over denkt, klassiek en bijvoorbeerd barok kan wel degelijk swingen.

 

En Bach, maar hij niet alleen, heeft geniale stukken gecomponeerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat toch duidelijk op de site van Canal Digitaal dat deze zender ook gewoon via de satelliet te bekijken is, zie deze tekst:


"Vanaf 1 oktober 2020 geniet je van de mooiste klassieke concerten op Stingray Classica HD. Je vindt deze zender op kanaal 52".


Het vreemde is dat ik gisterochtend bijna een uur naar de zender heb gekeken via de satelliet dus de zender was vrijgegeven en gistermiddag hij weer gecodeerd was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij is die op zwart, ik heb de kaart nog opnieuw in de lezer gestoken, maar geen beeld.

 

Zoals ik de nieuwsbrief lees is deze zender alleen vrij geschakeld op de app, niet op satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Jammer dat je er zo over denkt, klassiek en bijvoorbeerd barok kan wel degelijk swingen.

 

En Bach, maar hij niet alleen, heeft geniale stukken gecomponeerd.

Sorry maar als ik klassiek hoor raak ik na een aantal minuten voledig gefrustreerd, als ik het dan zelf niet uit kan zetten ga ik weg. Ik kan er echt niet tegen. Maar ik kan ook niet tegen Operas en Musicals daar wordt ik ook gillend gek van. En dat terwijl mijn vrouw Office manager is van een bedrijf dat enkel maar Operas verzorgt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...