Ga naar inhoud


ts-video files : reclame verwijderen


Pluizebol

Aanbevolen berichten

@Tonskidutch

Hi

De nieuwe opname was afgelopen, dus ben ik aan de slag gegaan.

Volgens mij is het perfect gelopen:

- Ik heb gegokt op Video Analysis mode (weet niet wat Teletext mode doet).

-Alle voorafgaande rommel (VTM vindt het nodig om eerst een voorsmaakje te geven van de programmas die de volgende dagen komen + ook nog wat reklame over stofzuigers enz) was er uitgehaald.

- De serie zelf was plots afgelopen en het VTM nieuws liep daarentegen wel gewoon door.

Ik denk dat het eindresultaat heel geslaagd is en TsDoctor3 bovendien uiterst snel werkt.

Ik doe de komende dagen nog wat meer testing, maar het ziet er goed uit.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik al sinds 2007 de software van Haenlein. Is niet gratis en wenst internet connectie vanwege licentiecontrole. Heeft wel een behoorlijke PC nodig, zeker als je HD gaat editen.. Werkt op frame by frame editing...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank aan iedereen en vooral diegenen die mij TsDoctor aanbevolen hebben.

Het werkt perfect : eenvoudig en snel.

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

In TsDoctor zitten nog behoorlijk wat bugs en echt gebruiksvriendelijk vind ik dit nu ook weer niet.

Ik heb er een twintigtal documentaires mee bewerkt, heel nauwkeurig knippen is me nooit gelukt.

Dan zijn er soms foutmeldingen, Joost mag weten wat ze daar mee bedoelen, of dat er een kritiek fout komt..

Pluspunt is dat het programma, de ondertiteling (teletekst) uit een opname kan halen, als srt.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2020 om 20:40, mebo870 zei:

In TsDoctor zitten nog behoorlijk wat bugs en echt gebruiksvriendelijk vind ik dit nu ook weer niet.

Ik heb er een twintigtal documentaires mee bewerkt, heel nauwkeurig knippen is me nooit gelukt.

Dan zijn er soms foutmeldingen, Joost mag weten wat ze daar mee bedoelen, of dat er een kritiek fout komt..

Pluspunt is dat het programma, de ondertiteling (teletekst) uit een opname kan halen, als srt.

 

Over welke versie heb je het ?

Ik heb nu versie 3.0 en ben er heel tevreden over.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het in het verleden ook met de oudere versies Prima kunnen knippen hoor from frame to frame (zoals de editors zeggen).

en ben destijds 2005 heel bewust overgestapt van de alom bekende project-x demux tool voor DVB naar TS-doctor die vele malen makkelijker is.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2020 om 20:40, mebo870 zei:

In TsDoctor zitten nog behoorlijk wat bugs en echt gebruiksvriendelijk vind ik dit nu ook weer niet.

Ik heb er een twintigtal documentaires mee bewerkt, heel nauwkeurig knippen is me nooit gelukt.

Dan zijn er soms foutmeldingen, Joost mag weten wat ze daar mee bedoelen, of dat er een kritiek fout komt..

Pluspunt is dat het programma, de ondertiteling (teletekst) uit een opname kan halen, als srt.

Ik gebruik op dit moment versie 3.0.26 en hier ook geen enkel probleem.

Perfecte  frame acc cuts en nog nooit een crash oid gehad.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal on topic maar reclame blokken zappen we "hi-speed" door tijdens het kijken.

 

Gratis: Een TS bestand (en andere formaten) kan je ook schoon knippen via VLC. Moet het echt helemaal op het frame nauwkeurig dan doe ik re-encoding via Virtual-Dub. Je hebt als output dan wel alleen maar de keuze uit een AVI-container. Voor mij geen probleem. Daarnaast vele interessante filters om eventueel wat met de beeldkwaliteit te pimpen. Audio kan aangepast worden via het eveneens gratis Audacity. Maar goed, allemaal geen opties voor diegenen die het allemaal met één druk op de knop willen doen.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja zou VLC dan gelijk dumpen en het gratis Videopad gebruiken of anders het gratis Openshot, is ook geen druk op 1 knop maar je knipt wel met gemak alle reclames er tussen uit. Ook audio editten met Videopad is geen enkel probleem, je kunt hele audio stream weghalen of knippen of vervangen voor een andere of meerdere audiostreams.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teletext werkt erg vlot en bijvoorbeeld Channel4 is prima te knippen zo. Wel op nog een beetje nabewerken.

Handmatig bij werken gaat met de twee liggende T aan weerszijden van de tijd indicator. De poot van de T wijst naar groen en de balk wijst naar rood.

Je kunt zo op frame niveau knippen.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...