Ga naar inhoud


M7 Decoder MP-201


Paternosterbolletje

Aanbevolen berichten

vanaf kanaal 2 tot 9 heb ik beeld en klank op kanaal 1 en na 10 blijft de witte balk onderaan staan?

Ik kan de kanalen met de bediening omhoog en omlaag gaan.

Als ik naar instellingen ga bij zenders zoeken dan begint deze bij 33% en via 66% voltooid deze toch krijg ik code S358 en zegt hij terug zenders zoeken?

Ik denk dat ik ergens verkeerd heb gedrukt?

wie kan mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk een probleem met je schotelafstelling of je LNB configuratie..

Bij TVVlaanderen móet Astra 1 op Poort A en Astra 3 op poort B. Als je een duoLNB van TVVlaanderen hebt moet de 19° kop in de flens en de 23.5° kop ca 11° graden lager gedraaid worden..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku

Dacht toch dat het andersom is hoor, 23.5 in de flens en de 19 lager.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVVlaanderen doet dat anders dan in NL. Daar geven ze Astra3 aan vanwege eventueel signaalverlies... DiseqC blijft hetzelfde...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mimisiku zei:

Waarschijnlijk een probleem met je schotelafstelling of je LNB configuratie..

Bij TVVlaanderen móet Astra 1 op Poort A en Astra 3 op poort B. Als je een duoLNB van TVVlaanderen hebt moet de 19° kop in de flens en de 23.5° kop ca 11° graden lager gedraaid worden..

 

Dit is niet juist. Als de schotel gericht is op de Astra 19,2, dan staat de Astra 23,5 lager aan de hemel en die wordt dan door de spiegeling hoger dan de Astra 19,2 ontvangen. De kop van de Astra 23,5 moet dan hoger geplaatst worden dan de kop van de Astra 19,2.

Maar waarom zou je de kop van de Astra 19,2 in de klem zetten. De regel is de zwakste satelliet in de klem te zetten dus in dit geval de Astra 23,5. In dit geval moet de kop van de Astra 19,2 lager staan dan de kop van de Astra 23,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 uren geleden, Paternosterbolletje zei:

vanaf kanaal 2 tot 9 heb ik beeld en klank op kanaal 1 en na 10 blijft de witte balk onderaan staan?

Ik kan de kanalen met de bediening omhoog en omlaag gaan.

Als ik naar instellingen ga bij zenders zoeken dan begint deze bij 33% en via 66% voltooid deze toch krijg ik code S358 en zegt hij terug zenders zoeken?

Ik denk dat ik ergens verkeerd heb gedrukt?

wie kan mij helpen

Maar dit is de vraag van TS!

5 uren geleden, Paternosterbolletje zei:

Het probleem is pas nu gekomen terwijl ik een opgenomen programma na het einde terug naar tv ging. aan de installatie is niets gebeurd of veranderd.

Ik denk dat dit antwoord nog het meeste in de buurt van een oplossing komt.

1 uur terug, oble zei:

Ga eens naar fabrieksinstellingen.....de rest doet deze ontvanger automatisch. Suc6.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En alles heeft gewerkt, het probleem is ontstaan na het afspelen van een opname.

De Ontvanger genereert een code, S358, lijkt mij een ontvanger fout, het is tenslotte een interactieve Canaldigitaal MP 201.

Opslag medium defect, geheugenfout, geen internet o.i.d?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer een goede reden om die gesloten (gecertificeerde) nering van CDS/TVV/TéléSAT gewoon heel erg links te laten liggen... Foutmeldingen die waarschijnlijk TVV zelf niet eens begrijpt, diep uit de krochten van de firmware...

 

Gelukkig heb ik nog gewoon de losse kaarten die in normale ontvangers werken. Goed, geen IPTV kanalen, maar die kan ik missen als kiespijn...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...