Ga naar inhoud


T90user / PaulvR overleden


trust

Aanbevolen berichten

Voor mij is het begonnen met het boek "Satelliettelevisie" Handboek voor werledwijde ontvangst van Paul van Rossum. (ISBN 90 201 2221 5)

Ik leende dit boek zo vaak in de bibliotheek, dat ik het mocht houden tot iemand anders er om zou vragen. Later het boek zelf gekocht.

 

Je hebt m'n leven een andere, maar vooral leuke wending gegeven met je boek.

 

Mijn oprechte deelneming aan de familie en bekenden.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites


Paul heeft  ook veel  artikelen geschreven voor de Elektuur Satelliet Specials , is ook redacteur geweest van RAM radio amateur magazine 

  • Bedankt 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

RIP,  Paul.☹️

We hebben enorm veel gecommuniceerd op forums en per mail en zijn bij elkaar langs geweest, ook al was het ver, om langer met elkaar te kunnen praten. Waarbij je graag doorpraatte en de ander soms moeilijk aan het woord liet, vooral bij een verschil van mening. Heb erg veel goede herinneringen aan je en vond je inzet voor zwakke anderen super.

Sterkte, Gail en familie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Mrbeam zei:

Voor mij is het begonnen met het boek "Satelliettelevisie" Handboek voor werledwijde ontvangst van Paul van Rossum. (ISBN 90 201 2221 5)

 

Dat is interessant. Dat boek heb ik ook. Ik wist niet dat de schrijver van dit boek T90user is. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...