Ga naar inhoud


Geen SR en Top 2000 via de satelliet


di-on-air

Aanbevolen berichten


'T is maar wat je leuk vind... Ik kan die 'verplichte' we beppen er lekker doorheen Top 400.000 missen als de beroemde boer met kiespijn... Creativiteit bij programmamakers is al decennia volledig verdwenen. Dat Top Tig was ooit een hit en meteen neemt iedereen dat over, liefst gekoppeld aan een liefdadigheids doel... Muzieknummers incompleet en maar beppen jongens, verzoekje €1000 (voor het 'goede' doel, €2500 met TV presentator erbij..... Walgelijk gewoon....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2020 om 10:36, Tonskidutch zei:

wacht maar tot deze frisse jongens spelen

Screenshot_25.jpg.51587a2839cba0c3d7f3c1f7461abd8a.jpg

The Sweet

Ballroom Blitz: Live In Berlin 1976, 2015

 

 

 

@Tonskidutch

 

Helaas, helaas. Ik had dus op o.a. dit nummer gestemd. Maar voor het eerst sinds vele jaren heeft The Ballroom Blitz niet de Top 2000 gehaald. Misschien op 1 januari bij de afterparty. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Noordzee zei:

Helaas, helaas. Ik had dus op o.a. dit nummer gestemd. Maar voor het eerst sinds vele jaren heeft The Ballroom Blitz niet de Top 2000 gehaald. Misschien op 1 januari bij de afterparty. 

Dit vind ik ook jammer.

Fox on the run staat er gelukkig wel in op nummer 280.

is wel flink gezakt,want dit was vorig jaar op 12 en toen stond the Ballroom blitz op 149 en steeg deze zelfs nog.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2020 om 17:53, ae-sat zei:

Ja tis knap waardeloos dat top2000 niet wordt uitgezonden. Canal digitaal denkt het wel vaker beter te weten!

 

NPO politiek met het corona nieuws is op dit moment veel belangrijker dan de top 2000 die altijd wel ergens te horen is

zeer goede zet van canal digitaal om het landsbelang voorrang te geven boven de muziek

  • Bedankt 2

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2020 om 18:19, D.Quijote zei:

Gewoon streamen via de app.

ja dat was enige optie! dus gedaan.

Op 28-12-2020 om 20:44, de vrije fries zei:

 

NPO politiek met het corona nieuws is op dit moment veel belangrijker dan de top 2000 die altijd wel ergens te horen is

zeer goede zet van canal digitaal om het landsbelang voorrang te geven boven de muziek

als je nu nog steeds niet weet wat het nieuws is over corona, dan heb je echt onder een steen gelegen!  (en misschien kun je er beter onder blijven liggen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
Op 21-12-2020 om 15:06, di-on-air zei:

Het gaat mij niet persé over wat iedereen van SR of de Top 2000 vind.

En of het wel of niet volgt.

 

Valt mij op dat Canal Digitaal dit jaar niet voor alle abonnees NPO 1 Extra doorgeeft via de satelliet. 

 

Nogmaals vorige jaren werd NPO Politiek vanaf 18 december op satelliet vervangen door NPO 1 Extra. 

NPO Politiek was dan WEL via internet te ontvangen. 

Ben het met je eens di-on-air. Maar ook afgelopen jaar was het bij Can Dig al niet meer te volgen via Kanaal Politiek en/of wat ze er dan voor inzetten. Sinds vorig jaar volg ik het als TOP2000 liefhebber, via internet op mijn SmartTV. Dus toch op de gewone TV in de huiskamer, niet via de Sat receiver. Meeste Smart TV's hebben een Wifi verbinding met je modem. Was even zoeken, maar het werkt. En de voorkeurs button die ik vorig jaar heb "vast gepind" zit nog steeds in het menu. Veel kijk en luister plezier. Gaan we hier ook van genieten.

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...