Ga naar inhoud


Geen SR en Top 2000 via de satelliet


di-on-air

Aanbevolen berichten


NPO 1 Extra is bij Canal Digitaal niet in HD te zien

Bij Ziggo en ook bij Caiway is deze zender in HD te zien

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2020 om 18:19, D.Quijote zei:

Gewoon streamen via de app.

Kan idd, maar normaal gesproken gaan we altijd ff bij het café langs, wat ik dan thuis ff opneem. Dat kan dus niet 123. Ik download via uitzending gemist van radio 2 wel de gehele opname!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, di-on-air zei:

NPO 1 Extra is bij Canal Digitaal niet in HD te zien

Bij Ziggo en ook bij Caiway is deze zender in HD te zien


Volgens mij is deze überhaupt niet te zien als je enkel via de schotel kijkt. 
Jij suggereert dat je NPO1 extra SD wél kunt zien. 
 

Wat ben ik blij met Ziggo.

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, niet via de schotel, maar de mz 101/102 kun je op internet aansluiten zodat je NPO 1 Extra kunt zien

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of gewoon een labtop naast je TV zetten, middels HDMI aansluiten. Via de labtop is browser met nporadio2/top2000 vrij toegankelijk , en vervolgens live kijken.

Deed ik vorig jaar via de google chrome browser op de smart tv, maar die geeft dit keer: untrusted site.

(ik had geen trek in streamen via de mobile).

  • Like 1

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met SR wordt Serious Request bedoeld. Dat is een evenement van 3FM wat net voor de kerst is gehouden. (Dit jaar in Amersfoort)   

  • Like 2

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Pergola zei:

Of gewoon een labtop naast je TV zetten, middels HDMI aansluiten. Via de labtop is browser met nporadio2/top2000 vrij toegankelijk , en vervolgens live kijken.

Deed ik vorig jaar via de google chrome browser op de smart tv, maar die geeft dit keer: untrusted site.

(ik had geen trek in streamen via de mobile).

dan kun je toch de npo app op je smart tv installeren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, leor888 zei:

dan kun je toch de npo app op je smart tv installeren?

 

Moet je dat wel hebben. Ik kijk via een antieke Dreambox 800 naar CD. Ja ik red me wel met beeld, alleen vindt ik de keuzes die Cd maakt de laatste tijd waardeloos. Tig zenders met bagger maar gewoon de top2000 uitzenden kant niet. Nogmaals ik red me best, dit jaar toch geen bezoek mogelijk. Maar er kijken of luisteren wel 7 miljoen mensen naar deze lijst!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet de mogelijkheid om de NPO-app te gebruiken op mijn TV. Daarvoor is de TV te oud. Ik had de TV net een paar maanden en toen kwam er een update in die app waardoor die app niet meer werkte. 

 

Hopelijk wordt NPO 1 Extra volgend jaar FTA uitgezonden via DVB-T2. Op dit moment geeft de NPO daar (op de NPO-Mux van "Digitenne") nog NPO 2 Extra door vanwege de Corona-maatregelen. 

 

  • Like 1
  • Bedankt 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Noordzee:

Hopelijk wordt NPO 1 Extra volgend jaar FTA uitgezonden via DVB-T2. Op dit moment geeft de NPO daar (op de NPO-Mux van "Digitenne") nog NPO 2 Extra door vanwege de Corona-maatregelen. 

 

Begrijp niet waarom, zoals in het verleden, NPO Politiek/nieuws niet wordt gebruikt voor deze TOP2000 week. Dan kunnen alle satelliet kijkers en andere distributeurs met deze zender, hun klanten tevreden stellen. Kan me niet voorstellen dat er nog veel geinteresseerden zijn voor herhalingen van politieke (corona-debatten) die er momenteel op te zien zijn.

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pergola

Sinds een paar weken is NPO Politiek omgevormd naar NPO Politiek en Nieuws. Het idee erachter is dat deze zender ook voor nieuwsberichten en sportwedstrijden wordt gebruikt.   

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...