Ga naar inhoud


Geen SVT2 meer sedert 5-JAN-2021


vdabeeleh

Aanbevolen berichten


Hoi Hugo

Ik heb onderstaande gevonden in King of Sat:

Of het correct is weet ik niet.

Kanalenkerkhof - 1 Antwoord(en)

Naam Land
Naam, Pos. Freq/Pol SR, FEC Codering SID Video Audio Updaten
zap.jpg SVT 2  
Dit kanaal wordt momenteel in Europa niet uitgezonden

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum, @vdabeeleh !

 

Bij Kingofsat komt svt op het moment alleen gecodeerd voor:

https://en.kingofsat.net/find.php?question=svt

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vdabeeleh

Helaas zie ik nergens dat SVT2 FTA uitzendt maar deze is wel nog (gecodeerd) aanwezig via Thor https://www.lyngsat.com/packages/Canal-Digital-Sverige.html

en via Astra 4A (ex Sirius) https://www.lyngsat.com/packages/Viasat-Sverige.html

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even voor de goede orde, SVT zendt via satelliet gecodeerd uit, geen FTA uitzendingen dus.

 

Quote

Släckning av SVT2 regionala kanaler

Sedan en tid tillbaka har SVT valt att avsluta sina regionala sändningar för kanalen SVT2. Från och med 12 januari kommer därför de regionala versionerna av SVT2 tas bort från våra kanallistor. För dig som har lagt en regional version av SVT2 i en favoritlista, eller lagt en serieinspelning av ett program från någon av SVT2s regionala kanaler behöver du göra om dina inställningar på nytt efter förändringen.

Huvudkanalen SVT2 HD finns som tidigare på kanalplats 2.

 

De vertaling:

 

Afsluiting van de regionale kanalen van SVT2

Een tijd geleden heeft SVT besloten om de regionale uitzendingen via SVT2 te beëindigen. Vanaf 12 januari verdwijnen de regionale kanalen van SVT2 uit de kanalenlijst.

Het hoofdkanaal SVT2 HD blijft echter gewoon bestaan.

 

Dus, als je een van de regionale SD uitzendingen van SVT2 ontvangt, moet je de HD versie van SVT2 kiezen. De regionale uitzendingen waren toch al in mpeg4, zodat je in ieder geval al een HD ontvanger nodig had om te kunnen kijken. Er is dus geen enkel probleem om SVT2 verder te bekijken.

De regiozenders van SVT1 zijn ongewijzigd gebleven.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@vdabeeleh

Ik snap het nu!

In mijn softcam zitten bepaalde keys, zodoende kon ik kijken naar Oostenrijk, Frankrijk, Zweden en Noorwegen; CDS heeft mijn softcam uitgezet, dus sinds een aantal jaren kijk ik nu via de CDS-Module.

Ik vrees voor jou dat de key voor Zweden in je softcam niet meer actief is.

Hoe je achter de nieuwe key komt mag hier helaas niet besproken worden; ik zou zeggen google even, kijk in het menu van je ontvanger en je ziet waar je die key moet invoeren.

MAAK EERST EEN BACKUP van je sys en zenderlijst.

Groetjes,

D-box

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mojo

Toch is dat een aantal jaren geleden gebeurd; ik kijk nu al een aantal jaren met hun CI-module en dat werkt goed.

Wat nog vreemder is, is dat CDS mijn kaart nooit heeft uitgeschakeld terwijl ik al langer dan een jaar geleden CDS heb opgezegd.

Vreemde zaak toch?

Ik zit nu al meer dan een jaar bij KPN TV wat mij uitstekend bevalt; de satellietontvanger gebruik ik voor de FTA-zenders.

Dat mijn CDS-kaart het nog doet vind ik een grappige bijkomstigheid.

 

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand heeft jou softcam uitgezet, dat heb je eerder zelf gedaan of hij is toevallig gecrasht. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Codx

Dan zal ie wel gecrasht zijn want ik heb er nooit aangezeten; hij deed t gewoon niet meer.

Geeft niks, ik gebruik nu de witte CI-module voor de CDS-zenders; het is alleen jammer dat ik niet meer naar Oostenrijk, Frankrijk, Zweden en Noorwegen en Denemarken kan kijken (de betaal-zenders).

Ik denk alleen dat dit niet op ons board besproken mag worden, dus hou ik erover op omdat ik geen ban wil krijgen.

Groetjes man,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe niet zo kinderachtig, je krijgt geen ban zo lang je de sleutels niet publiekelijk publiceert hier..  Als jij een losse kaart hebt kun je zonder problemen nog steeds werkend krijgen in de softcam.

 

Ook kun je de softcam gewoon laten draaien naast de CI module. Oostenrijk (ORF) zijn volgens mij nooit sleutels voor geweest, voor SRG (Zwitserland) wel maar die oude viaccess 2.6 codering is al lang uitgezet.  Canal Digital Nordic, daar waren vroeger sleutels voor maar of die er nog steeds zijn, hoeveel jaar is dat wel niet geleden?

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Codx

5 minuten geleden, Codx zei:

hoeveel jaar is dat wel niet geleden?

 

Het is inderdaad wel wat jaren geleden.

7 minuten geleden, Codx zei:

Doe niet zo kinderachtig

Ik wil nooit kinderachtig zijn, maar ik wil geen ban hebben voor iets dat ik geplaatst heb op dit board; ik ben gewoon erg voorzichtig wat ik hier plaats.

Ik heb weleens een permanente ban gehad van Toxic en ik wil dat nooit meer meemaken; ik kijk dus erg goed uit wat ik hier schrijf.

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...