Ga naar inhoud


TV Drenthe einde FTA?


de vrije fries

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, Alex1970 zei:

 


Tuurlijk zitten die bij TV Vlaanderen, net zoals alle andere regionale omroepen op 23.5E, waarom zit er anders provider ID 00006C bij?

 

op mijn basic+ kaart van Tv Vlaanderen gaat Drenthe toch niet open, de andere wel en op de site van tv Vlaanderen word er geen melding gemaakt van Drenthe als regionale, de rest wel en ze hebben deze aangepast want de 2 nieuwe 18+ zenders staan er al op ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 minuten geleden, digitaal kijker zei:

 

op mijn basic+ kaart van Tv Vlaanderen gaat Drenthe toch niet open, de andere wel en op de site van tv Vlaanderen word er geen melding gemaakt van Drenthe als regionale, de rest wel en ze hebben deze aangepast want de 2 nieuwe 18+ zenders staan er al op ;) 


De websites van M7 blinken niet uit van actueel zijn.
Ook je kaart zal nog vrijgeschakeld moeten worden denk ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Alex1970 zei:

Tuurlijk zitten die bij TV Vlaanderen, net zoals alle andere regionale omroepen op 23.5E, waarom zit er anders provider ID 00006C bij?

 

Dan kun je ook stellen, waarom zit er irdeto en conax codering bij.  Want op die kaarten werkt het zeker niet.  

 

Maar als jij zegt dat het wel werkt op een TVV kaart geloof ik je hoor. 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2021 om 13:34, Zunigkyk zei:

 

Heb er ook mijn wortels.

Ik herinner me de tijd dat er nog weinig TV was, wel radio.

Mijn vader was dol op de RONO (RadioOmroepNoordOost, of zoiets).

 

Vooral de conversaties van Coba en Fennechien gingen er in als koek.

Nav dit topic wou ik die dames nog wel eens horen.

Helaas niks van kunnen vinden. Google/Duckduckgo/Bing zijn allemaal onwetend. Nou ja, er worden tweedehands LP's van hun aangeboden.

Wie wijst mij de weg naar Coba en Fennechien op het WWW?

 

 

 

 

Dit heb ik al gevonden: de schrijfster van radiofeuilleton getiteld Hej ’t al heurd, Coba. Een succesvol “revelratelroddelpraotien”  is Bonnie Veendorp.

Nog eens proberen... hoe kom ik in geluidsarchief RONO? Of heeft iemand een link naar mp4-tje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog eens gekeken.  "Geen geldige smartcard".  Hetzelfde fenomeen als bij E-sports.  Zit in mijn pakket, maar de kaart is niet vrijgeschakeld.  Heb dat eens gedurende 3 weken aan de klantendienst proberen uitleggen voor E-sports, maar niemand die het snapt en ik heb het na 3 weken dan maar opgegeven.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, PLsat zei:

Net nog eens gekeken.  "Geen geldige smartcard".  Hetzelfde fenomeen als bij E-sports.  Zit in mijn pakket, maar de kaart is niet vrijgeschakeld.  Heb dat eens gedurende 3 weken aan de klantendienst proberen uitleggen voor E-sports, maar niemand die het snapt en ik heb het na 3 weken dan maar opgegeven.

 

 

 

hier hetzelfde, op beide zenders ook geen kijkrechten met basic+ kaart.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...