Ga naar inhoud


Chinese staatsomroep mag niet meer uitzenden in het Verenigd Koninkrijk.


Sprietje

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, johnno zei:

Dat zou naast skynews.au een nieuw zusje moeten gaan worden van het befaamde Fox News.

In het licht van de recente actie wordt het interressant om te zien hoe Ofcom met die aanvraag om zal gaan.

Skynews.au zit helemaal niet in het VK! Maar in Australië!

Als je SkyNews.uk/Ireland tijdens de Brexit  ook maar even had gevolgd, had je kunnen vaststellen hoe kritisch ze waren op de Conservatives en de gang van zaken  m.b.t. de leugens die die partij (vooral de ERG) verspreidde. Daar stond BBCNews bij in de schaduw. (Maar ja, die werden onder druk gezet met dreigementen dat de BBC maar een betaalzender moeten worden.)  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


21 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dan moet je ze ons eens opnoemen die allemaal vrij te ontvangen zijn afgezien van het doorgeefluik Kabel of IPTV KPN/Telenet. Niet iedereen heeft een schotel op 43 west bijvoorbeeld om Fox te kijken.

Ik denk dat je ze op een hand kunt tellen, dus dat is niet zowat elke

 

Een OTT kastje met webbrowser kan trouwens deze beperking opheffen. Menige US nieuwszender is via de website te bekijken, en daar heb je niet per definitie een VPN voor nodig.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Eduard07 zei:

Skynews.au zit helemaal niet in het VK! Maar in Australië!

Als je SkyNews.uk/Ireland tijdens de Brexit  ook maar even had gevolgd, had je kunnen vaststellen hoe kritisch ze waren op de Conservatives en de gang van zaken  m.b.t. de leugens die die partij (vooral de ERG) verspreidde. Daar stond BBCNews bij in de schaduw. (Maar ja, die werden onder druk gezet met dreigementen dat de BBC maar een betaalzender moeten worden.)

  

Beweer ik dan ergens dat skynews.au een zender in het VK is?

 

Je moet overigens deze zender niet verwarren met skynews.uk.

De twee hebben geen enkele relatie meer met elkaar.

Rupert heeft geen aandeel meer in skynews.uk.

Hij is echter wel voor de volle 100% eigenaar van skynews.au.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, johnno zei:

Beweer ik dan ergens dat skynews.au een zender in het VK is?

 

40 minuten geleden, johnno zei:

Rupert is ook in Europa actief, en is momenteel druk doende een nieuw nieuwsstation op te zetten in het VK.

Dat zou naast skynews.au een nieuw zusje moeten gaan worden van het befaamde Fox News.

 

In het licht van de recente actie wordt het interressant om te zien hoe Ofcom met die aanvraag om zal gaan.

Nou, die suggestie wek je wel in je formulering. Vandaar dat ik erop reageer.

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Eduard07 zei:

Menige US nieuwszender is via de website te bekijken, en daar heb je niet per definitie een VPN voor nodig.

Je gaat veel te snel voorbij aan de gigantische massa nieuwszenders in / uit USA. Ja natuurlijk kan ik drie of vier bekendere op de pC oproepen, and thats it

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tonskidutch zei:

Je gaat veel te snel voorbij aan de gigantische massa nieuwszenders in / uit USA. Ja natuurlijk kan ik drie of vier bekendere op de pC oproepen, and thats it

Ik denk dat je onderschat hoeveel er nog vrij "ontvangbaar" zijn via internet. Echt wel veel meer dan 3of 4. Heb gisteren nog PIX11.com gekeken.

Een deel is natuurlijk geassocieerd met hetzij ABC, hetzij NBC of CBS. Maar er zijn er veel meer. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Misschien moet je er wel heel erg bewust naar gaan zoeken, maar dat was ook de vraag aan @pollegazon om die zenders eens te benoemen op sat en of IPtv.

Het is echter China en CTGN waar een vijandige knip in de kabel kwam.

 

En als je op de HB zenderlijst 13 oost kijkt, staat er nog steeds een heel rijtje CGTN zenders, deels in HD en in het Engels.

Maar ja, in het VK zijn draaibare schotels (helaas) een unicum. Overal van die ovale gatenschoteltjes van 45cm van Sky boven de voordeur.  😄

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Eduard07 zei:

 

Nou, die suggestie wek je wel in je formulering. Vandaar dat ik erop reageer.

 

Daarover verschillen jij en ik dus duidelijk van mening.

Ik ga er vanuit dat de meeste van ons het verschil kennen tussen .au en .uk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

maar die superreeks met USA nieuwszenders staat weer even aan de kant dus

Daar moet je idd even wat meer je best voor doen. 😉

Maar op het internet zijn er zat "vrij ontvangbaar", hetzij met een "live stream", hetzij met een lijst van allerlei eerdere uitzendingen.  

4 minuten geleden, johnno zei:

Ik ga er vanuit dat de meeste van ons het verschil kennen tussen .au en .uk.

Ik denk dat juist niet iedereen die "nuances" kent. Vandaar even mij reactie. 😉

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik denk dat juist niet iedereen die "nuances" kent. Vandaar even mij reactie. 😉

 

Maar reageer eens op mijn andere opmerking.

Wist je dat de twee geen relatie met elkaar hebben?

Want die fout zal ongetwijfeld vaker gemaakt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, johnno zei:

Maar reageer eens op mijn andere opmerking.

Wist je dat de twee geen relatie met elkaar hebben?

Vandaar dat ik "nuances" tussen aanhalingstekens zette. Daarmee impliceer ik ook het feit dat jij hier aanhaalt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Vandaar dat ik "nuances" tussen aanhalingstekens zette. Daarmee impliceer ik ook het feit dat jij hier aanhaalt.

 

Ja, sorry, nu breng ik je inderdaad in de war.

Ik bedoelde, wist je dat de zenders qua inhoud geen enkele relatie hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...