Ga naar inhoud


Chinese staatsomroep mag niet meer uitzenden in het Verenigd Koninkrijk.


Sprietje

Aanbevolen berichten

1 uur terug, minplus zei:

Die  minister is volledig terecht afgevoerd. Zou met veel meer ministers en aanverwanten hier moeten zijn gebeurd. Liegen, dan wegwezen.

We zouden nergens ter wereld ook maar 1 minister of politicus overhouden....

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zouden we samen op het minst moeten vaststellen dat we volgens die maatstaf te weinig ministers en politici over zouden houden.. 🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2021 om 01:25, johnno zei:

want zonder dat betrouwbare nieuwskanaal hadden we nooit geweten dat de

bosbranden in Californië zijn veroorzaakt door de joden, via een laserstraal vanuit de ruimte.

Ik heb nog nooit zoiets idiootst gehoord.

Ik zeg: Laat de Joden met rust, wat hen is aangedaan is onbeschrijfelijk.

Moet ik anders foto's gaan plaatsen van Westerbork, Bergen-Belzen, Auswitz, en noem maar op.

Ik hoop dat het gezonde verstand nu gaat regeren!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Eduard07 zei:

Dan zouden we samen op het minst moeten vaststellen dat we volgens die maatstaf te weinig ministers en politici over zouden houden.. 🤔

Ook daarin ben ik optimistischer. Er zijn genoeg mensen die geen leugenaar of corrupt zijn en nog geen minister of politicus.

Overigens mag je van mij de zwart-lakkers ook allemaal ontslaan ipv. ze als burgemeester oid. benoemen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Overigens mag je van mij de zwart-lakkers ook allemaal ontslaan ipv. ze als burgemeester oid. benoemen.

Zoals bekend (behoord te zijn), worden burgemeesters "benoemd" op basis van een democratische keuze. Getrapt weliswaar, maar dat is geen bijzonderheid in een democratie. Rutte is ook niet rechtstreeks gekozen, maar desondanks toch gekozen langs democratische weg.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Eduard07 zei:

Zoals bekend (behoord te zijn), worden burgemeesters "benoemd" op basis van een democratische keuze. Getrapt weliswaar, maar dat is geen bijzonderheid in een democratie. Rutte is ook niet rechtstreeks gekozen, maar desondanks toch gekozen langs democratische weg.

Zekers.

Maar het zwart lakken is niet anders dan het niveau waarop China zich beweegt qua democratie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Chinese autoriteiten hebben de verspreiding van de internationale nieuwszender BBC World News op hun grondgebied verboden . Dit gebeurde een week nadat de Britse toezichthouder Ofcom de vergunning van de Chinese internationale nieuwstelevisie CGTN (voorheen CCTV News) had ingetrokken .

Volgens de National Radio and Television Administration (NRTA) heeft BBC World News de relevante bepalingen van de "Radio and Television Administration Regulations" en de "Administratieve regelingen voor de distributie van buitenlandse satelliettelevisiekanalen" ernstig geschonden. Uitzenden schaadt de nationale belangen van China en ondermijnt de nationale eenheid van China en voldoet niet aan de vereisten voor de distributie van buitenlandse zenders in China. Daarom staat de staatsadministratie voor radio en televisie niet toe dat BBC World News nog steeds in China wordt uitgezonden. Geïntroduceerd door de NRTA.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2021 om 13:49, D-box zei:

Ik heb nog nooit zoiets idiootst gehoord.

Ik zeg: Laat de Joden met rust, wat hen is aangedaan is onbeschrijfelijk.

Moet ik anders foto's gaan plaatsen van Westerbork, Bergen-Belzen, Auswitz, en noem maar op.

Ik hoop dat het gezonde verstand nu gaat regeren!

 

Dat de bosbranden in California veroorzaakt zouden worden door laserstralen uit de ruimte van Joden wordt toch echt beweerd door dat Republikeinse  Qanon mens van Marjorie Taylor Greene.

Dat mens heeft dus het verstand van een kalkoen en toch geloven veel van die Trump-aanhangers die flauwekul.

 

Wat moet ik nu doen? Joden met rust laten of die onzin geloven?

 

Bron: https://nymag.com/intelligencer/article/marjorie-taylor-greene-qanon-wildfires-space-laser-rothschild-execute.html

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC World News is nu ook van de kabel in Chinky Chicken land.

Wat heet kabel...De BBC World News zender was uitsluitend te ontvangen in enkele geselecteerde internationale hotels in dat land.

De normale Chink kan/mag deze nieuwszender sowieso niet ontvangen en heeft geen mogelijkheid zich te informeren wat er zoal in de wereld gebeurd.

 

Via het www kan de normale Chinees zich ook al niet informeren want zo goed als alles is door het communistische regime geblokkeerd.

 

Bron: https://apnews.com/article/beijing-television-newspapers-coronavirus-pandemic-covid-19-pandemic-9cd5c8699bee5004a2ff8de98cf78b4a

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

BBC World News is nu ook van de kabel in Chinky Chicken land.

Wat heet kabel...De BBC World News zender was uitsluitend te ontvangen in enkele geselecteerde internationale hotels in dat land.

De normale Chink kan/mag deze nieuwszender sowieso niet ontvangen en heeft geen mogelijkheid zich te informeren wat er zoal in de wereld gebeurd.

 

Via het www kan de normale Chinees zich ook al niet informeren want zo goed als alles is door het communistische regime geblokkeerd.

 

@Drs. IJzerbout Mmm...Dat is vaak benoemd door u. Is dat soms onbewuste discriminatie? Ik zeg toch ook niet dat UAE de land waar mannen in lange jurken lopen en andere stereotype kenmerken van de Sharia. Vergeet niet in de staten UAE waar homoseksualiteit illegaal is, kan worden bestraft met de doodstraf. Ik vraag me dan ook af de democratie verkiezingen onder de burgers ook "echte" vrije verziekingen zijn in de staten UAE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat weer heel erg richting politiek en uitlokken van elkaar op basis van afkomst en geaardheid.

Dat is nergens voor nodig.

 

Chinezen hebben een andere inborst en dat is alles voor de familie (voorouders en afstammelingen, een voor allen en allen voor een)

West Europeanen hebben het na veel revoluties en emancipatie processen enkel nog over individualiteit.

Dus die twee begrijpen elkaar niet.

 

Als je niet aan hen vraagt; hoe gaat het uw familie, ben jij moeilijk in te schatten voor die Chinees.

Als je niet zegt tegen de Chinees na een gesprek, ik wens u en uw Familie veel voorspoed, dan ben je een botte boer.

 

Hier zeggen de mensen mekaar niet eens goede dag als ze mekaar tegenkomen op straat. { nu ja hier in Maastricht wel }

aangepast door Tonskidutch
u

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Ventura zei:

 

@Drs. IJzerbout Mmm...Dat is vaak benoemd door u. Is dat soms onbewuste discriminatie? Ik zeg toch ook niet dat UAE de land waar mannen in lange jurken lopen en andere stereotype kenmerken van de Sharia. Vergeet niet in de staten UAE waar homoseksualiteit illegaal is, kan worden bestraft met de doodstraf. Ik vraag me dan ook af de democratie verkiezingen onder de burgers ook "echte" vrije verziekingen zijn in de staten UAE

Als ik ergens geïrriteerd door word, is het wel "whataboutisms"! We hebben het verdraaid over al dan niet vrije nieuwsgaring en ergo al dan niet vrije ontvangst van tv zenders.

Probeer svp die discussie niet dood te slaan door er van alles bij ta halen en daarmee een bijdrage verdacht maken!

De inhoud  van de bijdrage van @drs.Ijzerbout is volledig legitiem! 

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Hier zeggen de mensen mekaar niet eens goede dag als ze mekaar tegenkomen op straat. { nu ja hier in Maastricht wel }

Hopelijk niet na 9 uur 's avonds momenteel! 😁 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou toch wel goede avond zeggen ook na 9 uur of iets populairder tegenwoordig hoi hoi.

Ik heb met heel wat verschillende wereldburgers samengewerkt, dus kennismaken met is altijd een goed voornemen om voorspoedig met elkaar om te gaan en van elkaar te leren.

Dus op gebied van satelliet ontvangst is voor mij de wereld open, hoe hard men er ook aan werkt die ontvangst te verstoren.

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...