Ga naar inhoud


Spotify in HIFI kwaliteit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

bron

https://www.digitalfernsehen.de/news/empfang/streaming-empfang/spotify-hifi-musikstreaming-in-cd-qualitaet-kommt-566670/

 

dat is toch goed nieuws voor de spotify premium abonnees. Ondanks dat de kwaliteit al hoog was hoor.

bron

https://hifi.nl/artikel/29769/Spotify-kondigt-HiFi-versie-aan-muziek-streamen-in-cd-kwaliteit.html

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben inmiddels een 'ouwe lul'. Ik luister geen eens radio meer sinds er meer geleuterd dan gedraaid wordt. Streamen doe ik niet, vertik het om extra te betalen voor iets waar ik nu al voor betaal. Wel ben ik technisch opgevoed/onderlegd. Voor vrouwlief recent een DVB-C radio gekocht omdat Ziggo binnenkort analoge FM distributie gaat staken. Vrouw luister graag naar de radio (en voor onze mobiele alarminstallatie (hond) als we uit huis zijn)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor spotify betaal jij nu niks omdat je niet streamt dus jouw verhaal is niet relevant in dit topic.

De luisteraars van Tidals, Spotify's, iTunes via internet streaming technologie = als betaal ik mijn Vinyl Singeltjes en LP's of CD's.

Dus kostentechnisch ben ik gewoon heel netjes ten aanzien van de Kunstenaars die muziek maken.

Ik heb voor kunst en muziek welke ik zelf kan uitkiezen dus wel wat over!

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met meerdere personen in een gezin premium neemt (dus Family pakket), dan is Spotify behoorlijk duur. Zestien euro. Daarvoor heb je het duurste account bij Netflix en dat is kijken én luisteren ;)

 

Dan gebruik ik liever internetradio, daarin kun je ook je favoriete muziek uitzoeken en het kost je niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, pollegazon zei:

Dan gebruik ik liever internetradio, daarin kun je ook je favoriete muziek uitzoeken en het kost je niks.

Ik doet niet anders.

 

Heb wel een Spotify account maar is op open Spotify en dus gratis, wel komen er met regelmaat berichten in mijn spambox om premium member te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het gaat helemaal niet over wat duurder of goedkoper is.

9,99€/mnd premium op 4 toestellen stand datum NU

Er is weldra een hogere kwaliteit leverbaar bij Spotify, daar gaat het om.

@ Polle

Internetradio streaming is leuk, betaal je echter ook voor, omdat je internet van je provider hebt EN omdat je in de belasting kijk en luistergeld meebetaald.

 

Het is gedaan met gratis, voor muziek of film betaal je. Dat is dus niet het argument tegen een kwalitatief betere levering.

Hier wordt vaker over DAB+ gezevert omdat het te weinig kwaliteit heeft en als er dan een dienst komt met betere kwaliteit dan zevert men OOK.

Typisch.

 

 

aangepast door Tonskidutch
over

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang youtube gratis muziek aanlevert , youtube is my home 🙂

Ik pak er de reclame er gratis bij !! En anders , via satelliet !!

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Spotify

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Maar het gaat helemaal niet over wat duurder of goedkoper is.

9,99€/mnd premium op 4 toestellen stand datum NU

 

 

 

Je kunt inloggen en naar Spotify luisteren op zoveel apparaten als je wilt zonder je instellingen te hoeven wijzigen, maar je kunt maar op één apparaat tegelijk afspelen.

Opmerking: als je begint met afspelen op een ander apparaat, wordt het afspelen op het oorspronkelijke apparaat gepauzeerd. Bekijk Premium Family als je Premium met anderen wilt delen.

 

Met een gezin wordt het dus of jij of ik of "family pakket" :)

 

BTW - Hoor je het verschil tussen "gewoon" en in hifi kwaliteit als je luistert op een smartphone, zoals veel mensen ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, pollegazon zei:

 

BTW - Hoor je het verschil tussen "gewoon" en in hifi kwaliteit als je luistert op een smartphone, zoals veel mensen ?

Het is voor mensen met een sublieme hoofdtelefoon of deftige geluidsinstallatie. Niet voor de freeriders met een sonus/teufel setje.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, moonchild zei:

Het is voor mensen met een sublieme hoofdtelefoon of deftige geluidsinstallatie. Niet voor de freeriders met een sonus/teufel setje.

uh

teufel setje haha

heb je al eens de Ultima MK 40II gehoord man?

 

Ventura, het gaat nog komen je kan het nog niet "niks vinden of erover lachen"

 

is wel genoeg nieuws voor de liefhebbers

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...