Ga naar inhoud


Liggen je login gegevens op straat?


Big fellow

Aanbevolen berichten

Nu er weer een hack in het nieuws is, ditmaal van Facebook logins, is het misschien handig om even te controleren of je gegevens ergens openbaar te vinden zijn....

Een goede site om dit te checken is https://haveibeenpwned.com/ of https://www.avast.com/hackcheck ... En als je wordt gevonden dan even kijken of de wachtwoorden reeds zijn aangepast door jezelf uiteraard 🙂 .

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 4-4-2021 om 04:38, Zilverhippie zei:

login/wachtwoord

Mijn wachtwoord is: ******************************** 🤫

Niet voortvertellen , aub !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2021 om 02:08, Big fellow zei:

Nu er weer een hack in het nieuws is, ditmaal van Facebook logins

Misschien toch eens die techbedrijven verder aan banden leggen zodat ze de mogelijkheid moeten bieden om zonder al je gegevens vrij te moeten geven van hun diensten gebruik kunt maken?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gerrit B, wat hebben die ketens en banden met jou lidmaatschap te maken?

Je neemt risico of je neemt het niet => dus geen facebook als je geen risico wil lopen.

asociale media zijn JUIST de plek waar hakkers hun tijd aan spenderen, logisch want der staat alles te vinden vanaf je gegevens tot aan je soort incontinentie ondergoed.

succes met die banden.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

dus geen facebook als je geen risico wil lopen.

 

Op Facebook gooien de users sowieso al hun persoonlijke gegevens op straat. Dus wat maakt het uit of hackers dat soort rommel verder verkopen. 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

@gerrit B, wat hebben die ketens en banden met jou lidmaatschap te maken?

heel veel dus,

Blijkbaar kunnen zelfs grote techbedrijven die er serieuze jongen/dames op hebben zitten hun data niet veilig afschermen voor onbevoegd gebruik dus veel kleinere techbedrijven met veel minder budget kunnen dat waarschijnlijk nog veel minder goed.

Nu zijn ze nog niet echt interessant maar als de grote jongens hun data goed beveiligd hebben dan verschuift het probleem zich vanzelf naar de kleinere bedrijven.

Dus draai, als wetgever, de boel om en verbied gewoon dat er data bewaard mag worden wat gelinkt kan worden aan persoonlijke gegevens en het probleem is vooralsnog opgelost dat criminelen er mee aan de haal kunnen gaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gegevens staan er niet tussen.

Ah ja, das waar , ik heb gene smoelenboek. 😁

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...