Ga naar inhoud


vergelijking beeldkwaliteit Proximus-tv Tv-Vlaanderen


Skoopy

Aanbevolen berichten

Dan heb je die Russen nog niet gezien die hier in het midden van de zomer bij 50°C om 12h00 in de zon gaan liggen.

Verbrand dat de vellen en lellebellen er van af hangen. Je haalt ze er op een kilometer afstand zo uit.  😂

Die kwamen hier altijd zo in July en Augustus naar toe omdat het dan lekker goedkoop is. Tja...dan komt hier niemand.

Nu...die Russische invasie zal nu voorlopig wel afgelopen zijn.

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Maar weer terug naar het onderwerp?

 

vergelijking beeldkwaliteit Proximus-tv Tv-Vlaanderen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik ontving vorige vrijdag van Scarlet een nieuwe TV-box, de V5 die ook door Proximus gebruikt wordt. Scarlet is de lage kosten versie van Proximus...._

Heeft iemand hier in België ook opgemerkt dat de beeldkwaliteit en het geluid van deze box minder hoogstaand is. Audio is wat luider en scherper en het HD-beeld lijkt minder scherp en zeker minder natuurlijke kleuren te hebben. Het beeld lijkt overdone.

Kan ik de oude decoder nog gebruiken of weet iemand mij te zeggen dat die na een maand zal wegvallen?

Oeki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook die box en het is mij niet opgevallen.

Al moet ik zeggen dat ik deze maar heel weinig gebruik, kijk steeds via sat of IP.

Het beeld zou wel iets donkerder kunnen zijn, maar dat kan ook komen omdat de tv ingesteld is op de satelliet ontvanger

 

Het geluid kan je instellen voordat je de volume knoppen voor de tv instelt.

 

Ik moet wel zeggen dat ik bij iemand was die dacht dat hij naar de HD zenders aan het kijken was via deze box.

ik vond de kwaliteit maar niets op zijn nieuwe tv, tot ik in de gaten kreeg dat hij naar de SD zenders aan het kijken was, waarvan dat hij dacht dat het de HD zenders waren.

Zo zie je maar dat veel mensen het verschil niet echt zien tussen HD en SD.

 

Vanaf het moment dat je de nieuwe box hebt geactiveerd is je oude uitgeschakeld.

 

mvg

 

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn LG tv kan ik beeld en geluid instellen volgens het apparaat dat is aangesloten. Bijvoorbeeld satelliet of een box van Proximus of Telenet of antenne tv. De kwaliteit van beeld is overal goed, maar hangt vooral af van zender tot zender en of die in HD of SD wordt doorgegeven en ook vooral volgens de smaak van de kijker en het het type tv toestel.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...