Ga naar inhoud


RTL Nederland en Talpha willen samen verder


Miauw

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, satellitetv zei:

Veel te veel reclame en vooral veel te lange reclame op de Nederlandse zenders, bovendien moet je dan ook nog eens xx euro per maand voor betalen om reclame te bekijken? Denk op lange termijn niet houdbaar. Commerciele zenders zijn ook een fenomeen uit de jaren 80 en 90. Iedereen is erop uitgekeken. Streamingsdiensten zijn in de plaats gekomen. 

En als alles via streaming gaat lopen, dan zal er geen reclame meer zijn?

Droom maar verder....

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan veel reclame op de IPTV zenders en minder op lineaire TV… Het meest populaire platform wordt gebruikt omdat het de grootste doelgroep bereikt..

Nu is Netflix en Videoland nog reclamevrij, maar als er straks niets anders meer is gaat het daar ook los…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

Nu is Netflix en Videoland nog reclamevrij, maar als er straks niets anders meer is gaat het daar ook los…..

...en gaan de abonnementsprijzen omhoog...

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Kabeltje87 zei:

 

En hier gaan we weer.

Tot op heden heb ik naar geen enkel, maar dan ook geen enkel programma kunnen kijken op één of ander streamingsdienst zonder storingen.

Hikken, beeld uitval voor enkele seconden. Te veel irritante storingen om te kunnen genieten.

 

Toegegeven, mijn internet verbinding is niet veel soeps, maar toch niet zo slecht dat het onmogelijk moet zijn:

 

afbeelding.png.2b408c173addbe6ded892661dae518bf.png

Neen, streaming is niet aan mij besteed.

Nog teveel storingen.

 

Ik bedoel het niet negatief, maar ik begrijp je punt, echter komen storingen overal voor.

 

Ik wijk een beetje af, maar als ik een voorbeeld mag geven:

 

Heeft het inmiddels afgeschreven C2000 netwerk ooit 100% goed gedraaid? De brandweer gebruikt graag analoog in de storingen tijdens het blussen van branden, Politie klaagt over bepaalde omvormers van zonnepanelen, zendamateurs gaven dat direct al aan, maar die vallen onder hobbyisten. Waar 112 een tijdje geleden onderuit ging, werd indirect Dares door zendamateurs met politie verbonden waar dat op dat moment mogelijk was. Maar goed, zo zijn er tig dingen te bedenken, ik noem maar een voorbeeld.

 

Digitaal is mooi, er moet alleen niets mis gaan.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, satellitetv zei:

Veel te veel reclame en vooral veel te lange reclame op de Nederlandse zenders, bovendien moet je dan ook nog eens xx euro per maand voor betalen om reclame te bekijken? Denk op lange termijn niet houdbaar. Commerciele zenders zijn ook een fenomeen uit de jaren 80 en 90. Iedereen is erop uitgekeken. Streamingsdiensten zijn in de plaats gekomen. 

 

Dat is een feit, alleen wie wil wat waarvoor betalen? 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Echt nieuws over satelliet TV vind ik het niet hoor. Eerder een voortzetting van de achteruitgang van Lineaire TV en haar inhoudsloze of zinloze programma's. Dat verbaasd dus niemand meer.

Je kan zelfs stellen dat enkel nog het EK, de Tour en straks de Olympische spelen nog de kijkcijfers bepalen.

 

Verbaasd was ik dat het hier nog niet stond, voor de rest heb ik het idee dat mensen steeds vaker de TV eerder uitzetten en wat anders gaan doen.

 

Als er een leuk bedrag aan sport valt te verdienen, dan zit het binnen de kortste keren achter een betaalmuur.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Kabeltje87 zei:

En als alles via streaming gaat lopen, dan zal er geen reclame meer zijn?

Droom maar verder....

 

Nee, want dat zijn extra inkomsten, de vraag is dan wel of mensen daar nog geld voor over hebben. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mimisiku zei:

Dan veel reclame op de IPTV zenders en minder op lineaire TV… Het meest populaire platform wordt gebruikt omdat het de grootste doelgroep bereikt..

Nu is Netflix en Videoland nog reclamevrij, maar als er straks niets anders meer is gaat het daar ook los…..

 

De ene bioscoop heeft voor de film reclame, een pauze waarbij je versnapering kan halen of nuttigen wat je zelf meegenomen hebt, de ander haal je voor de voorstelling je versnaperingen en draait de film in één stuk door zodat de volgende (de zelfde) film gedraaid kan worden.

 

Als ze dat samen voegen, dan denk ik dat er heel wat minder publiek komt, dus ook minder inkomsten. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Eduard07 zei:

...en gaan de abonnementsprijzen omhoog...

 

En loopt het aantal abonnees terug.

 

De commerciële zenders zijn zwaar uit balans qua programma's en reclame, als dat bij streaming gebeurd, dan verliezen ze abonnees.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door het Coronavirus zijn meer mensen gaan lopen en fietsen, de TV is er niet beter op geworden, er is gelukkig meer dan TV in het leven, ik noem dat een beetje back to basic, helemaal back to basic zal nooit meer gebeuren.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, het lijk een beetje "over en out" voor CLT/RTL Luxemburg :

- de nederlandse tak verkocht aan Talpa - lees hier

- de waalse tak verkocht aan dpg media - lees hier

- in frankrijke fusionenen TF1 en M6. Geen idee of CLT hier ook tussen zit met hun RTL9 maar het is toch een teken aan de wand

wat blijft er dan over ? de duitse zenders en een handvol oost-europeanen.......

(alle links verwijzen naar het laatste nieuws)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jean-Claude zei:

tja, het lijk een beetje "over en out" voor CLT/RTL Luxemburg :

- de nederlandse tak verkocht aan Talpa - lees hier

- de waalse tak verkocht aan dpg media - lees hier

- in frankrijke fusionenen TF1 en M6. Geen idee of CLT hier ook tussen zit met hun RTL9 maar het is toch een teken aan de wand

wat blijft er dan over ? de duitse zenders en een handvol oost-europeanen.......

(alle links verwijzen naar het laatste nieuws)

Je zou de door jouw gelinkte artikelen nog eens moeten lezen.....

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dus enkel de waalse tak is verkocht.

in Nederland gaat RTL samen met Talpa als één groot mediabedrijf.

ik was op het verkeerde been gezet door de berichten dat dpg ook de nederlandse tak van RTL wou aankopen, vandaar.......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jean-Claude zei:

OK, dus enkel de waalse tak is verkocht.

in Nederland gaat RTL samen met Talpa als één groot mediabedrijf.

ik was op het verkeerde been gezet door de berichten dat dpg ook de nederlandse tak van RTL wou aankopen, vandaar.......

In de beginne wilde men RTL Nederland(🤢) wel verkopen maar doordat Talpa en RTL Nederland willen fuseren heeft men den keutel ingetrokken😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...