Ga naar inhoud


Na Formule 1, nu ook geen Premier League voetbal meer bij Ziggo Sport.


astro iris

Aanbevolen berichten

Ziggo greep naast de rechten om de Premier League uit te zenden, want het is de Nent Group die de rechten bemachtigde tot 2028 . Een tweede klap voor Ziggo, nadat het ook al Formule 1 kwijt speelde aan Nent Group.     https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/987689/ziggo-sport-raakt-na-formule-1-ook-de-premier-league-kwijt.html

 

Bij het Belgische Telenet kan men wel nog de Premier League volgen en dit tot het seizoen 2024-2025

2021-07-08 11.49.28 digikrant.nieuwsblad.be b3d57ef527d3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gelukkig hebben we op zaterdagavond Match of the Day nog op de BBC, op zaterdag middag gaan we dan maar iets anders doen.

Als al die providertjes denken dat de Nederlanders overal een abbotje op gaan nemen komen ze van een koude kermis thuis, dun Hollander wil alles zo goedkoop mogelijk en ze denken dat ze met een tv abonnement bij Ziggo de sportzender er gratis bij hebben, dat die zender nu wordt uitgekleed tja dat is jammer.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kon best weleens zijn dat die club, hoewel zij vanalles binnen hengelen, zich flink vergissen in het feit of de ‘gemiddelde F1 en voetballiefhebber wel bereid is om een nog onbekend maar mogelijk pittig bedrag per maand gaat besteden. Als dit zo doorgaat, dan rest er straks voor Ziggo sport niets anders als wat Film 1 al jaren doet, herhalen van ouwe rommel gecombineerd met het het ‘Europees kampioenschap’ blaasvoetbal en koekhappen en meer van dit soort oud (hollandse) spelen. 🤣🤣 Paalwerpen en boomzagen is mogelijk ook wel interessant. 🤭

 

Ik persoonlijk ga zeker geen € 20.- of meer per maand neertellen om F1 te mogen kijken. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mogen ze driebanden biljarten wel wat meer uitzenden maar dat is zeker persoonlijk. Ach er zijn sporten genoeg die de moeite waard zijn om te bekijken. Zou zo maar kunnen dat straks dammen populair is en door die providertjes weer wordt opgekocht want ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Wat de F1 betreft tja dat vind ik heel jammer maar ik sluit geen abonnement af met zo'n extra ip kastje en weer extra afstand bedieningen etc.kan je voor ieder abbotje zo'n kasje plaatsen, was net blij dat ik van al die zooi was verlost met de hedendaagse gecombineerde sat en kabel ontvangers.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

F1 TV Pro kost 7,99 euro per maand of 64,99 euro per jaar.

 

Ik heb afgelopen zondag de wedstrijd op die manier bekeken, beeld was o.k., commentaar bij het beeld, tja...

 

Maar ik weet nog niet of ik een abo ga nemen op F1 TV

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 8-7-2021 om 21:09, ceesv zei:

F1 TV Pro kost 7,99 euro per maand of 64,99 euro per jaar.

 

Ik heb afgelopen zondag de wedstrijd op die manier bekeken, beeld was o.k., commentaar bij het beeld, tja...

 

Maar ik weet nog niet of ik een abo ga nemen op F1 TV

 

Op 8-7-2021 om 21:49, astro iris zei:

@ceesvEn je krijgt het voetbal er bovenop. Maar welke commentaar is de grote vraag.

 

Dat snap ik even niet. F1 TV is toch alleen voor F1 kanaal een geen voetbal kanaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...