Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 Italië


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het is het gevolg van Verstappen zijn breekijzer rijstijl. 

Iets waarvoor hij bij mij geen credit krijgt. 

 

Ik had gehoopt dat ie nu volwassen geworden is, maar ik vrees dat dit niet de laatste keer is dat we dit te zien krijgen. 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In dit geval kan je hetzelfde zeggen van Bottas of Hamilton.  

 

Enige tijd geleden hebben de laatste 2 elkaar ook uit een wedstrijd gelanceerd, in de laatste ronde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarbij Verstappen een zware dubbele straf krijgt nu beiden fout zaten en Hamilton 10 seconden kreeg toen hij Verstappen van de baan geknald had.

Zoals ik al eerder aangaf, The Golden Rule: Whoever has the gold makes the rules.

Maar goed, de Bobo's willen het extra spannend maken zodat het meer gold oplevert..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Drs. IJzerbout said:

Het is het gevolg van Verstappen zijn breekijzer rijstijl. 

Iets waarvoor hij bij mij geen credit krijgt. 

 

Ik had gehoopt dat ie nu volwassen geworden is, maar ik vrees dat dit niet de laatste keer is dat we dit te zien krijgen. 

 

Tijdens de start kan men wel 2 rijen  breed door deze chicane. Maar nu ginh Ham de raceline opeisen terwijl hij wist dat Max niet ging wijken. Vraag maar aan Nico Rosberg wat voor type mens Ham in werkelijkheid is..........

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt van groot geluk spreken dat er geen grotere ongelukken zijn gebeurd en het halo ding ernstig letsel bij Hamilton of nog erger heeft weten te voorkomen. 

Verstappen kwam te laat uit de pitstop en reed "rücksichtslos" de bocht in om met Hamilton te collideren.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de race gezien. Anders schreef ik dat niet. En zodoende geen onzin. Ik bedoelde: Max verloor teveel tijd in de pitstop. Had ie niet zoveel tijd verloren was het ongeluk zeker niet gebeurd.

Dus zeg niet meteen zo snel dat ik onzin schrijf.

Ik weet dat je hier niets negatiefs over onze Max mag schrijven. Dat wordt niet altijd gewaardeerd.

 

Verder heel onsportief van Verstappen dat ie gewoon van het ongeluk weg liep zonder ook maar één moment naar Hamilton om te kijken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Je kunt van groot geluk spreken dat er geen grotere ongelukken zijn gebeurd en het halo ding ernstig letsel bij Hamilton of nog erger heeft weten te voorkomen. 

Verstappen kwam te laat uit de pitstop en reed "rücksichtslos" de bocht in om met Hamilton te collideren.

 

Toch valt Hamilton hier ook wat te verwijten. Hij wist dat Max naast hem zat, en dan toch gewoon geen ruimte geven, dan is dit het resultaat. Tuurlijk gaat Max hier ook niet vrijuit, maar als er iets meer ruimte was gelaten was er niets aan de hand geweest.

 

Dan 3 plaatsen gridstraf ten opzichte van 10 seconde straf en doorkunnen bij de vorige aanvaring is natuurlijk ook te bizar voor woorden.

 

Maar goed, dat is racen, en soms heb je geluk, en soms niet.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
15 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Verder heel onsportief van Verstappen dat ie gewoon van het ongeluk weg liep zonder ook maar één moment naar Hamilton om te kijken.

Zo hard ging het niet. Verstappen moest naar het medical center de vorige keer, en hamilton kan gewoon uitstappen en teruglopen. Dus dat heeft niets met onsportiviteit te maken.

 

Ik weet niet meer exact wie, maar er was eens een aanvaring tussen twee coureurs, en toen die uitstapten gingen ze met elkaar op de vuist, dus dat had ook nog gekund 🙂

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof eerder dat deze aanrijding in het voordeel van Verstappen is. Door uitval van beide heeft Hamilton de race niet kunnen winnen.

Deze kans was groot.

Verstappen houdt nu de leiding.

Natuurlijk in Sotschi zal het veel moeilijker gaan worden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, wiz zei:

Zo hard ging het niet. Verstappen moest naar het medical center de vorige keer, en hamilton kan gewoon uitstappen en teruglopen. Dus dat heeft niets met onsportiviteit te maken.

 

Tja, een liefdespaar zal het nooit worden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Sprietje zei:

Dat deed Hamilton op Silverstone toch ook.

 

Nee niet geheel te vergelijken. 

Hamilton had zwaar gewond in zijn wagen kunnen zitten. Of de wagen had in brand kunnen vliegen. 

Het eerste wat je doet is eerste hulp gaan geven of de man uit zijn wagen helpen. 

Dat had toch net even wat meer sympathie kunnen geven in plaats van domweg weg lopen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...