Ga naar inhoud


NPO baas Shula Rijxman wil dagelijks klimaat journaal op tv


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het zou volgens haar een dagelijks journaal moeten worden over klimaat en niet alleen maar beschrijven hoe klimaat in gevaar is maar ook de onwaarheden daarover brengen.

 

Het klimaatjournaal moet volgens haar door omroepverenigingen worden geproduceerd of door de NOS.

Ze deed haar uitspraak vandaag tijdens het Cross Media Congres in Amsterdam.

Bron: spreekbuis.nl

 

Ik heb even de definitie van Klimaat erbij gezocht:

 

Wat versta je onder klimaat?

Het klimaat is de gemiddelde weerstoestand (temperatuur, windkracht, bedekkingsgraad en neerslag) over een periode van minimaal 30 jaar. De toestand van de atmosfeer op een bepaald moment is het weer.

 

Ik ben benieuwd wie bij dat journaal bepaalt wat waar is en wat onwaarheden zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Jawel!

 

Ook kranten hebben het bericht ondertussen overgenomen.

 

Wie het - volgens kritische social mediagebruikers al genoemde - ’doemjournaal’ gaat presenteren is nog niet duidelijk, maar wel dat Shula Rijxman wil dat een dergelijk bulletin regelmatig op televisie komt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en de RTL Group wil uitsluitend reclame uitzenden! Ik wil iedere maand de Lotto Jackpot winnen…. Droom lekker verder…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit de ivoren toren van de NPO vindt men dat het volk opgevoed moet worden. Volgens de huidige moderne gestoorde "woke" gedachtengang die diversiteit, genderneutraliteit en klimaathysterie propageert, wordt er op kosten van de belastingbetaler een ongetwijfeld duur en overbodig gedrocht op de buis geslingerd. Dit past prima in de toenemende neiging om de bevolking monddood en bang te maken. De echte problemen zoals overbevolking, immigratie en islamitisch geweld worden geheel volgens de politiek correcte normen liever verzwegen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mojo zei:

Foute opmerking. Het is vanuit de regering.

 

 

De NPO laat zich niets zeggen door welke regering dan ook, want het beleid wordt bepaald door programmadirecteuren. Die worden niet direct aangestuurd door welke regering dan ook, maar handelen vanuit de opvattingen van een culturele elite die bestaat uit personen met een modieuze linkse agenda. De diverse redacties van de omroepen zijn in naam onafhankelijk, maar laten zich in hun onderwerpkeuze te vaak inspireren door de "woke" waan die daar al een tijd heerst. Ik kan er over meepraten, want ik ben zelf in Hilversum werkzaam geweest.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft natuurlijk ook zijn voordelen, kunnen wel zien of het BBQ weer is...... 😜

Wat een onzin natuurlijk, die hele NPO tv omroepen worden al belachelijke beperkingen opgelegd door die domme Programma beleidsmakers. Ik kan de hele avond kijken naar NPO 1 waarvan momenteel geen 1 programma een voldoende verdient zelfs het NOS journaal valt erg terug in kwaliteit doordat de kwantiteit omhoog moet waardoor onderwerpen worden ingekort. Dan dat programma om 19.00 uur en Op1 waar de gehele grachtengordel  aan de beurt komt omdat alle (citaat Johan Derksens) B artiesten uit het driehoekje Amsterdam-Utrecht-Rotterdam hun zegje moeten komen doen maar de rest van Nederland niet wordt gehoord omdat die geen 150 km komen rijden. Een goed maar kostbare oplossing voor een eerlijk geluid zou zijn dat het elke avond vanuit een andere studio uit het land zou worden uitgezonden, zoals 1 avond vanuit Groningen (kan de NAM eens de grond in worden geboord), 1 avond vanuit Enschede, 1 avond vanuit Vlissingen, 1 avond vanuit Venlo etc. dan komen de onderwerpen van heel Nederland aan bod.

Wanneer we nu naar de NPO kijken heb ik het idee dat we naar Amsterdam TV zitten te kijken en dat geld ook voor Jinek en zo op RTL4.

Dus omroepland kan heel wat doen om met een beter idee te komen dan Klimaat  Journaal TV🥶

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, hugogertie zei:

Heeft natuurlijk ook zijn voordelen, kunnen wel zien of het BBQ weer is...... 😜

😎👌

 

ivm Het Klimaatjournaal , ik kijk sowieso niet naar de NPO zenders !!

Ik kan ze hier enkel online kijken , maar geen interesse , dus ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...