Ga naar inhoud


zenderlijsten


kees hekstra

Aanbevolen berichten


Zelf een lijst maken is toch veel leuker. Je scant in wat je met jou schotel kan ontvangen en alle andere kanalen die je niet kan ontvangen heb je er dan ook niet in staan.

  • Like 2
  • Bedankt 2

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk wilt @Satje07 nog eens een mooie lijst posten.
Het hoeft ook niet iedereweek maar voor het nieuwe TV seizoen zal het wel leuk zijn 😉 

 

  • Like 1

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ook ik vond satje07's lijsten mooi spul, alleen kreeg steeds meer het idee dat hij het inderdaad voor de bedankjes deed en dat is de verkeerde insteek, je moet het doen omdat je het leuk vind en andere wilt helpen. Die bedankjes komen vanzelf wel. Als je ziet dat je lijst gedownload wordt weet je al dat die gewaardeerd wordt door een vaste schare met gebruikers. 

 

En wekelijks lijsten uitbrengen is absoluut niet nodig, ik denk dat meeste gebruikers al tevreden zijn met 1x per 2 maanden. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Codx zei:

alleen kreeg steeds meer het idee dat hij het inderdaad voor de bedankjes deed en dat is de verkeerde insteek, je moet het doen omdat je het leuk vind en andere wilt helpen.

 

 

dus dat neem jij zomaar aan en daarmee was satje07 fout bezig?

lulkoek tot de macht 2 = bullshit

 

Het is een kwestie van waar jij als maker ervan die lijst aanbieden kan en mag opdat die onder de liefhebbers komt.

En

Het is een kwestie van belangrijke wissels in de zenderlijst tijdig aanbieden in een layout en sortering aan die liefhebbers gewend aan zijn geraakt.

 

Ik had ook jaren lang mijn settings klaar voor derden dat was pure hobby om een goede lijst samen te stellen en die te delen voor wie het wilde hebben.

 

jouw reacties zijn een verkeerde insteek als je reageert op de wens van mede forum leden op deze manier.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dus dat neem jij zomaar aan

 

Je hoeft niet helderziend te zijn om dat te bedenken. 

 

"Pure hobby" of te wel dat je het leuk vind en het evt. doet om anderen te helpen dat is toch exact hetzelfde.  ik heb zelf ook settingslijsten gemaakt en gepubliceerd eind jrn 90.  Ik houd ook mijn eigen boeketten bij en deel die met kennissen/vrienden.  Maar ik hoef niet perse bedankjes. 

 

Soms kom je ook wel is tegen op die spotters/download forums. Dan wil iemand zoveel bedankjes (likes) of reacties want anders stoppen ze met spotten/posten.  Dan denk ik altijd.. dan post je maar niet. Wil niet zeggen dat ik niks waardeer maar als je het gevoel krijgt dat je mensen verplicht moet bedanken, dan maar niet want laten we eerlijk wezen, dat is het ook niet gemeend.   

 

Kortom als Satje07 niet meer wil moet hij dat zelf weten, maar dan kan hij dat beter kenbaar maken.  Dan kunnen mensen een alternatief zoeken. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Tonskidutch zei:

heb je nu een probleem met mij of probeer jij het recht te praten / schrijven?

je reactie was gewoon ongepast.

 

Ik neem geen woord terug. Als er 1 reactie ongepast is, is dat die van jou! 

 

Jij bent hier alleen om je post count op te hogen en blijkbaar heb je ook weinig beters te doen.

  • Haha 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, Codx zei:

Ook ik vond satje07's lijsten mooi spul, alleen kreeg steeds meer het idee dat hij het inderdaad voor de bedankjes deed

 

1 uur terug, Tonskidutch zei:

dus dat neem jij zomaar aan en daarmee was satje07 fout bezig?

Ik zie een veronderstelling en een aanname.

 

De enige die het weet is satje07.

 

Tel even tot 10 voordat je reageert, ga elkaar niet te lijf!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die lijsten maakt doet dat omdat hij het leuk vindt en plaatst ze omdat anderen dat mogelijk ook leuk vinden.

Of dat laatste zinvol is zie je aan de downloads. Zijn het er 5 of meer dan was het zeker zinvol. Vond het wel leuk als het er een paar honderd waren in de tijd dat ik ze plaatste, moet ik erkennen.

Bedankjes zijn erg leuk, vooral als het 5 of meer zijn.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak ook mijn eigen lijst. Gewoon via de FastScan van de provider en de rest haal ik uit de satellietscan van de 4 geprogrammeerde satellieten. De kanalen die ik niet kan ontvangen haal ik eruit. Blijft FTA en mijn geabonneerde kanalen over… Die lijst lees ik uit en bewaar die op de NAS. Zet ze dan op al mijn apparaten…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, ceesv zei:

Tel even tot 10 voordat je reageert,

 

het is na een maand met vragen over de lijst van Satje07 wel opmerkelijk dat Codx eigenlijk off topic zo'n reactie geeft

Ik wil eigenlijk niet knokken met anderen die de pik hebben op het VIP logo, maar dat was meer dan 10 tellen.

 

 

Screenshot_3.jpg

aangepast door Tonskidutch
EEN MAAND later

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...