Ga naar inhoud


Mogelijkheid plaatsen schotel t.b.v. Astra 1-2-3-HB in Little UK.


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Namens mijn kennis van harte voor de berekening.

De volgende stap is het bestellen en laten leveren naar het VK. Veel (Duitse) webshops die Gibertini voeren leveren wel naar bepaalde oostbloklanden maar weer niet naar het VK. Het kleinere materiaal is minder problematisch maar met name de schotel. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het bestellen en betalen is het probleem niet. Het versturen naar het VK wel. En hij komt voorlopig niet in Nederland. 
Versturen van de hele toestand, waarbij uiteraard de schotel het enige probleem is, vanaf mijn adres naar het VK is overigens nog niet onderzocht door hem. Misschien toch eens doen. Je weet het maar nooit.

 

Een eerste voorbeeld bijgevoegd. PostNL ‘lijkt’ aanmerkelijk betaalbaarder. Ik zal het hem eens melden.

A181854A-4ED3-42F4-A425-B7D5514528BC.jpeg

aangepast door John van Dreumel
  • Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees bij een hele grote Duitse webshop het volgende over verzending buiten Duitsland:

 

Overzicht verzendkosten : - Gratis verzending = geen verzendkosten voor binnenlandse bestellingen en vooruitbetaling (bankoverschrijving), PayPal of instantoverschrijving
(deze optie telt alleen als alle artikelen in de winkelwagen zijn gemarkeerd als gratis
verzending ) - "Binnenlandse" verzending bij vooruitbetaling (bankoverschrijving, PayPal of Sofortüberweisung): 6,50 €
- Verzending "buitenland" alleen mogelijk bij vooruitbetaling (overschrijving, PayPal of Sofortüberweisung): 17 €

Actuele informatie over bestellingen / verzending naar andere EU-landen: verschuldigd aan de nieuwe EU-regelgeving (" Richtlijn 2012/19 / EU ") heeft het ons onmogelijk gemaakt om door te gaan met verkopen aan eindklanten om naar andere EU-landen te verzenden! Aangezien de eerste waarschuwingen werden verzonden nog voordat de EU-richtlijn van kracht werd, hebben we de verzending naar andere EU-landen met onmiddellijke ingang volledig stopgezet ! Ook al mogen verschillende artikelen die niet WEE-plichtig zijn doorverkocht worden, technisch is het wel actief. niet haalbaar om dit in de webshop te implementeren dat alleen deze besteld kunnen worden. Als u vragen heeft, bel ons of stuur ons een e-mail. Als u de mogelijkheid heeft om een factuur- en verzendadres binnen Duitsland op te geven, staat deze manier van kopen van de goederen nog steeds open. Zakelijke klanten kunnen ook naar andere EU-landen beleverd blijven worden, hiervoor moeten we wel hun klantaccount hebben dat ze hier kunnen aanmaken. Schakel over naar "dealer" (hiervoor hebben we uw bedrijfsregistratie nodig, die u tijdens het registratieproces kunt uploaden).
Dit geldt vanaf 1 januari 2020 ook voor Groot-Brittannië/Noord-Ierland (VK) ondanks de overgangsperioden.

Speciale kosten / bijkomende kosten / toeslagen / speciale prijzen:
- Rembours (alleen binnen Duitsland): 11,00 € (plus 2,00 € rembourskosten)
Rembours wordt niet meer aangeboden vanaf 9 november 2020, te veel pogingen tot fraude (bestellingen uit het buitenland) en nog veel meer niet geaccepteerde zendingen (kosten voor ons 10-30 € gedeeltelijk)
- "Bulky goederen verzending" in Duitsland / buitenland (items met satellietantenne of andere correct gemarkeerde omvangrijke items): + 6,50 €
- "Grote verzending van bulkgoederen" (geldt alleen voor buitenlandse bestellingen voor bijvoorbeeld Wavefrontier T90-antenne): 50 € / stuk

maar ook door UPS / DPD.
Na verzending ontvang je een trackingnummer zodat je altijd op de hoogte bent van de huidige locatie van je pakket.

De levertijd is - tenzij anders aangegeven in de aanbieding - in het binnenland 1-7 werkdagen, in het buitenland, indien aangeboden, maximaal 16 werkdagen (onder deze link kunt u ook direct de DHL gegevens voor uw plaats van verzending laten berekenen)

Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag, de laatste afhaling van de pakketten elke dag rond 16.00 uur (zaterdag tot ongeveer 12.00 uur).
Leveringen aan DHL pakketstations / postkantoren zijn mogelijk.

Levering aan niet-EU-landen of aan EU-bedrijven met een geldig btw-identificatienummer (BTW) vindt plaats zonder berekening van Duitse btw (alleen als de zending ook rechtstreeks naar het buitenland wordt verzonden).
Bij export naar andere landen kunnen er douanekosten van toepassing zijn. Informeer hierover bij uw verantwoordelijke douaneautoriteit, aangezien deze van land tot land verschillen.

aangepast door Sprietje
link weggehaald
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, John van Dreumel zei:

Het bestellen en betalen is het probleem niet. Het versturen naar het VK wel. En hij komt voorlopig niet in Nederland. 
Versturen van de hele toestand, waarbij uiteraard de schotel het enige probleem is, vanaf mijn adres naar het VK is overigens nog niet onderzocht door hem. Misschien toch eens doen. Je weet het maar nooit.

 

Een eerste voorbeeld bijgevoegd. PostNL ‘lijkt’ aanmerkelijk betaalbaarder. Ik zal het hem eens melden.

A181854A-4ED3-42F4-A425-B7D5514528BC.jpeg

Houdt ook rekening met de afmeting van het pakket, daar zitten ook beperkingen op

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is hem (de linkse) maar welk type het is weet ik echt niet meer hij staat al een paar jaar op zolder 

heeft ong 2 maanden op het platte dak gestaan bij me

 

20191124_113406.jpg

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het VK is geen EU land meer, dus verzenden vanuit de EU naar het VK is bijzonder problematisch en kostbaar geworden met extra kosten voor de invoer en voor de transporteur die de invoer moet regelen. Sommige transporteurs zijn hier zelfs mee gestopt omdat tevoren geen zicht is op de werkelijke kosten en de klant het pakket kan weigeren waarna de verzender of de transporteur met de kosten blijft zitten.  Zelfs zelf meenemen kan een probleem zijn als de Britse douane papieren wil zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortom, de technische informatie is geregeld maar regeltjes maken het aanmerkelijk lastiger.

Ik ben benieuwd wanneer en hoe hij e.e.a. gaat regelen.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tenzij je de schotel in een houten krat verpakt, betwijfel ik of aan het einde van de transportweg je nog een presterende schotel geleverd krijgt.

Of het moet een T-90 zijn, die in voorgevormd schuim verpakt zit.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...